Avatar billede joelsine Nybegynder
01. september 2004 - 22:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sattelittv på flere tv hvordan

Jeg har fået parabol (kort fra canal digital) og vil godt vide om det på nogen måde er muligt at jeg ser feks. tvavisen, og ungerne på deres fjernsyn så kan se feks. tegnefilm. Som jeg har lavet det har jeg antennestik på alle værelser, men man kan kun se det samme program som man ser i stuen, alså ham der sidder i stuen bestemmer hvad man skal se i børneværelset. Findes der noget så det bliver lidt smartere.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2004 - 22:39 #1
Ja, det kan sagtens lade sig gøre, men det koster lidt... :-)

Til at starte med skal du have 2 recivere....
Du skal også bruge et LNB hoved (det som sidder på parabolen og opfanger signal) med 2 udgange.

f.eks.: http://www.paraboleksperten.dk/catalog/catalog/product_info.php?cPath=27&products_id=39 ( de fås dog lidt billigere. ca. 400 kr.)

Med 2 udgange på hovedet, kan du trække et kabel til hver reciver....
Avatar billede joelsine Nybegynder
01. september 2004 - 22:53 #2
Ja men skal jeg have 2 receivere, skal jeg vel også have 2 kort, og det vil jeg ikke så skal jeg jo af med 600kr pr mdr i stedet for 300kr
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2004 - 22:54 #3
ja, også 2 kort.....
Avatar billede knudgert Nybegynder
02. september 2004 - 00:25 #4
Se TV-Avisen med en alm. antenne kunne måske være en mulighed, det er i hvert fald billigere.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2004 - 15:31 #5
lukketid ????
Avatar billede joelsine Nybegynder
12. september 2004 - 02:40 #6
ja da det ikke ser ud til at der kommer bedre bud så må jeg jo lukke spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2004 - 07:52 #7
joelsine >> Det var vel nok pænt af dig selv at tage point'ene. Specielt når nu du havde fået svar på dit spørgsmål....
Avatar billede joelsine Nybegynder
14. september 2004 - 02:37 #8
phatlasse, hvis jeg har givet mig selv pointne så er det en fejl,jeg markerede dit svar og accepterede, jeg anede ikke man kunne tage point selv, og ved ikke engang hvordan jeg tjekker det. Jeg vil gerne give dig pointne det var meningen da jeg lukkede, selvom jeg havde regnet med nogle flere bud, så som dekoder med to tunere eller anden teknisk løsning,kan jeg råde bod på det evt ved at stille et nyt spørgsmål, eller hvad gør jeg, da du så rigtig svarede skal du jo have point. Undskyld for det
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2004 - 10:26 #9
joelsine >> Det gør mig nu intet med point'ene. Mere bare din måde at lukke på.
Men helt i orden - tænk ikke mere på det.... :-)