Avatar billede itsmulf Nybegynder
01. september 2004 - 21:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

USB stik fra et af cd drevene

Davs, jeg ville høre om der fandtes et stik, så man kunne slutte sit cd drev til USB porten? Og i så fald hvad hedder sådan et stik?

På forhånd tak!
Avatar billede bredker Nybegynder
01. september 2004 - 21:34 #1
så skal du have et eksternt cddrev
det kan ikke lade sig gøre med et alm drev
Avatar billede teko Nybegynder
01. september 2004 - 21:45 #2
Jo det kan, du kan købe en Ekstern Cd-Rom Box, så skal blot indsætte en 5,25" drev.
Eks. http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=vis&varenr=604611&menu=pc
Avatar billede teko Nybegynder
01. september 2004 - 21:46 #3
et 5,25" drev. CD, DVD...
Avatar billede bredker Nybegynder
01. september 2004 - 21:49 #4
teko>>det bliver lige så dyrt som at købe et drev der er lavet til det
Avatar billede ejvindh Ekspert
02. september 2004 - 09:38 #5
Danbit har også en god løsning. Det er rigtig som bredker siger, at så kan man ligeså godt købe en ekstern. Men med den her løsning, kan stikket også bruges til andre "interne" drev:
http://www.danbit.dk/produkter/1418.phtml

Problemet med danbit er, at de opgiver priser ex. moms, så de må ikke handle med private. Men man kan evt. købe igennem et firma...

Jeg bruger det selv til mange forskellige ting (cd-drev, DVD-drev, HD) og er meget tilfreds.
Avatar billede ejvindh Ekspert
06. september 2004 - 08:08 #6
Tak for point :-)