Avatar billede matr Nybegynder
01. marts 2001 - 12:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål angående DOMÆNE. HJÆLP!!!!

Hej

Jeg kunne godt tænke mig en adresse, som koster op til 200 kr, jeg vil ikke have et hotel med kun et domæne. Hvor kan jeg det?

På forhånd tak

Mvh. Mathias
Avatar billede disky Nybegynder
01. marts 2001 - 12:31 #1
www.azero.dk

eller gratis hos www.subnet.dk
Avatar billede blood Nybegynder
01. marts 2001 - 12:36 #2
http://www.speednames.dk /.com
http://www.web-sale.dk /Jeg mener ikke det står der men du kan
http://www.1klik.dk/itsektion/domain/

--{BLOOD}--
Avatar billede disky Nybegynder
01. marts 2001 - 12:38 #3
speednames vil jeg mene er et dårligt valg, de er hamrende dyre.
Avatar billede meyersweb Nybegynder
01. marts 2001 - 12:40 #4
Nu siger du godt nok under 200 kroner

hvis du vil have www.ditnavn.dk kan dette ikke gøres for så lidt.

Hos speednames kan du for $45 (ca. 350 kroner) købe dit nave og selv bestemme hvor navnet skal starte op.

jeg har fx www.lupoclub.com som jeg kun har navnet til hos speednames. Der til har jeg et gratis webhotel hos www.subnet.dk som jeg også kan anbefale.

dette betyder at du starter www.lupoclub.subnet.dk og når du taster www.lupoclub.com begge starter den samme side da det er den samme side, det kan man bare ikke direkte se (istatusbaren forneden kan det ses når siden loader)
Avatar billede meyersweb Nybegynder
01. marts 2001 - 12:44 #5
disky ja de er dyre men du kan hos dem gratis flytte din side hvorhen du vil det er der ikke mange steder man kan dertil får man 10 sub-domains

fx underside.dinside.dk.

Dette er gratis og altsammen er med webalias eller forward efter eget valg.

Jeg bruger altås speednames - idet de er hammerende effektive og hurtige (men ok måske også en smule dyre men det er ikke så galt)
Avatar billede disky Nybegynder
01. marts 2001 - 12:44 #6
det kan sagtens gøres for under 200,-

Hos Azero.dk koster det 99,- for et domæne. .dk

Som sagt speednames er sindsygt dyre.

.com domæner hos azero er også billigere end hos speednames
Avatar billede disky Nybegynder
01. marts 2001 - 12:45 #7
meyers: har selv købt et .com domæne hos speednames.

men hos www.azero.dk har jeg uendeligt mange subdomæner. på mine .dk domæner.

p.s. efter at man skal betale for at have et .dk domæne er redelegering blevet gratis !!
Avatar billede burnoutdata Nybegynder
01. marts 2001 - 12:48 #8
www.host.dk

Prøv den, der er nogle gode tilbud..

NeMo
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. marts 2001 - 14:36 #9
www.web-sale.dk  --> 55 kr.
Avatar billede js17dk Nybegynder
01. marts 2001 - 14:41 #10
Prøv:
http://www.go4net.dk

Der koster det 199
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. marts 2001 - 14:44 #11
oxo helt normalt og vælge den dyreste *gg*
Avatar billede matr Nybegynder
01. marts 2001 - 16:42 #12
Er der ikke steder hvor man KUN betaler en ENGANGSPRIS i stedet for at betale hvert år. Det skyldes at det er til en projekt opgave og vi vil ikke selv betale f.eks 40 kr om året for det.
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. marts 2001 - 19:16 #13
matr> De 40 kr pr. år er til dk-hostmaster dem kan du IKKE undgå.. Men du kan efter 1 år slette domænet igen, så skal du ikke betale, men må dog hellere ikke bruge det mere.. MEn hvor mange projekter vare mere end 1 år