Avatar billede agumulator Nybegynder
01. september 2004 - 15:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen agang til dokumenter efter formattering

Jeg kører Windows XP Pro på min bærbare og har på grund af en bluescreen ved opstart valgt at formatere mit C-drev. Alle dokumenter, billeder og lignende ligger på D-partitionen og jeg så derfor ingen problemer i at formatere C-drevet. Dog har jeg nu det problem at jeg ikke har adgang til min gamle "Dokumenter"-mappe, da denne jo er tilegnet en enkelt bruger, som jo naturligvis er forsvundet under formateringen af drevet. Håber, nogen kan hjælpe, da det er mange timers spildt arbejde, hvis jeg ikke kan få adgang til mine dokumenter.
Avatar billede -thomas- Nybegynder
01. september 2004 - 16:01 #1
Du finder svaret i denne vejledning: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;308421&sd=tech

Husk at være logget ind som administrator.
Avatar billede gratis Nybegynder
01. september 2004 - 16:08 #2
Avatar billede agumulator Nybegynder
01. september 2004 - 16:16 #3
Tak for hjælpen... Det var en del nemmere end jeg troede