Avatar billede gosvig_thy Nybegynder
01. september 2004 - 15:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sletning af en mail i udbakke, hvordan ?

hej jeg har lavet en mail, med en vedhæftet fil på ca. 50mb og nu har jeg et problem hvergang at jeg går ind i outlook så vil den sende den (må den også gerne), men der er et eller andet fu... ved den fil for outlook fryser hvergang at den forsøger at sende. jeg har prøvet at hive nettet fra og køre offline, og så gå ind og slette den fra udbakken, igen fryser den. lader jeg den stå i 5 min kommer den igen, men mailen er ikke slettet.
er der nogen der har en løsning på mit problem ?
Avatar billede oskar Nybegynder
01. september 2004 - 15:55 #1
Jeg kender nu ingen udbydere der accepterer vedhæftede filer større en 5 - 10 Mb  så jeg forstår da godt at du har problemer med at sende.

Det er nok at hive nettet fra du skal også ind i outlook og fortælle at post i udbakken ikke skal sendes automatisk.
Avatar billede gosvig_thy Nybegynder
02. september 2004 - 09:02 #2
prøv at læs hvad at jeg skriver :-)
har været inde og slette den fra outlook, det er det jeg ikke kan få lov til.
og ved godt at det er en for stor fil, fik hæftet den forkerte fil på mailen.
men ellers tak for en hurtig besvarelse
Avatar billede oskar Nybegynder
02. september 2004 - 10:03 #3
Næste forlag: Afinstaller Outlook Express og installer den igen. Aner ikke om det hjælper.
Avatar billede gosvig_thy Nybegynder
02. september 2004 - 13:42 #4
ja suk, regnede også med at det var det eneste der var at gøre
men ok, tror at jeg laver en format c; så er jeg da ude over mit prb.
hvis at du vil ha de 100 point, så send lige et svar
Avatar billede oskar Nybegynder
02. september 2004 - 15:32 #5
Mange point for så lidt hjælp så jeg takker og bukker en ekstra gang.