Avatar billede nicolair Nybegynder
01. marts 2001 - 11:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

POINT

HJÆLP!!!!!
Hvordan får man de point som står på \"Point ude\" Sådan så man kan få dem hen på \"Point\"
????????????
Altså så man kan tage sine point tilbage?
Avatar billede limemedia Nybegynder
01. marts 2001 - 11:56 #1
Svare på dine åbne spørgsmål og acceptere dit eget svar... er der andre svar vil jeg nok passe lidt på med denne fremgangsmetode.
Avatar billede padde Nybegynder
01. marts 2001 - 11:56 #2
Hvis du har lagt dine piont ud i et spm. du har fået svar på, kan du ikke (tillade) dig at tage dem tilbage, og må give dem til den der fortjener det. Hvis du mener ingen har givet dig ordentligt svar, opretter du selv et svar i dit eget spm. og giver pointsne til dig selv.

Du kan jo teste her, opret svar, giv dig selv det ene point!
Avatar billede nomiz Nybegynder
01. marts 2001 - 11:57 #3
Det er når du har oprettet et spørgsmål, som du ikke har accepteret.
Du kan ikke få point\'sne tilbage, medmindre at du intet svar har fået
på dine spørgsmål. Hvis dette er tilfælde kan du svare på det selv, og
acceptere det.

/vh
Simon
Avatar billede nicolair Nybegynder
01. marts 2001 - 11:58 #4
OK TAK
Avatar billede limemedia Nybegynder
01. marts 2001 - 11:58 #5
et hurtigt kig på dine spm\'s viser at dette ikke er tilfældet... Jeg vil ikke anbefale udøve den praksis at hive point hjem igen
Avatar billede limemedia Nybegynder
01. marts 2001 - 11:59 #6
fx i dette spm hvor jeg svarer og du afviser... det sikrer dig ikke at få hjælp næste gang :) ! sådan er det