Avatar billede title-mj Nybegynder
01. september 2004 - 11:39 Der er 4 kommentarer

Pc Mickrofon virker ikke

jeg har en alm. håndholdt mickrofon, der er sat til min pc.
Men jeg kan næsten ikke høre lyden fra den.
Lyden er meget svag, og jeg har prøvet alt hvad jeg kan inde i kontrolpanelet, men den virker ikke.
Den står på 1 mickrofone Boost, ine i indstillingerne for mickrofoner, og jeg har skruet helt op for lyden, men kan kun høre den meget svagt.
Avatar billede htmlkongen Novice
01. september 2004 - 12:24 #1
Er du sikker på at den er intakt? Lydstyrken i højre hjørne nederst for Mic input er ikke skruet ned vel?
Avatar billede title-mj Nybegynder
01. september 2004 - 12:28 #2
nej den er skruet helt op, og den er helt intakt mickrofonen
har prøvet at sætte den til mit anlæg og der virker den findt???
Avatar billede title-mj Nybegynder
01. september 2004 - 12:28 #3
har du adre gode forslag til hvad jeg evt. kunne prøve?
Avatar billede htmlkongen Novice
01. september 2004 - 14:45 #4
Når du (fx over messenger) skal til at snakke skal den igennem et check. Der kan man se om den er aktiv. Prøv evt. at åbne en samtale med en på messenger også se om den gir udslag i højre hjørne (i messenger)

Prøv evt at indstallere ny lyd-driver :)