Avatar billede jonfogh Nybegynder
01. september 2004 - 10:22 Der er 3 kommentarer

Jar generering på mac

Hej

Har et problem, når jeg vil kompilere en jar på min mac. Den manifest som jeg vil bruge som udgangspunkt ser således ud:

Manifest-Version: 1.0
Main-Class: Server
Class-Path: lib/javagroups-all.jar lib/jms.jar lib/crimson.jar lib/xercesimpl-2.1.0.jar lib/xercesxmlapi-2.1.0.jar

Men når jeg så har kompileret min jar, ser Manifest.mf således ud:

Manifest-Version: 1.0
Main-Class: Server

Altså forsvinder min classpath, nogen som ved hvad problemet er? Det skal siges at det virker perfekt på pc
Avatar billede arne_v Ekspert
01. september 2004 - 10:26 #1
Hvordan genererer du den jar fil ?

Fra IDE ?

Kommando linie ?
Avatar billede jonfogh Nybegynder
01. september 2004 - 10:46 #2
Var problemer fra begge dele, men problemet blev løst på magisk vis, da jeg tilføjede en blank linie i manifest filen.

Altså skulle den bare se sådan ud ...

---
Manifest-Version: 1.0
Main-Class: Server
Class-Path: lib/javagroups-all.jar lib/jms.jar lib/crimson.jar lib/xercesimpl-2.1.0.jar lib/xercesxmlapi-2.1.0.jar
//BLANK LINIE
---
Avatar billede arne_v Ekspert
01. september 2004 - 11:02 #3
Det er kendt at der skal være et linieskift efter sidste linie.

Men det er dog lidt usædvaneligt hvis linie helt forsvinder - den plejer bare
ikke at virke.