Avatar billede thecaveman Nybegynder
31. august 2004 - 23:26 Der er 2 kommentarer

Er det muligt at opgradere min prosonic dvd-3806 ?

Jeg har en Prosonic dvd-3806 som jeg ikke kan få til at vise tekster på mine divx film..Er der nogen der ved om den kan opgraderes? Og i så fald hvordan
Avatar billede djmaster Nybegynder
01. september 2004 - 17:23 #1
Jeg fandt først for nylig ud af at min denver kunne opgraderes til at vise undertekster. Det fandt jeg inde på denver's hjemmeside. Så jeg ville prøve at søge lidt rundt på prosonics hjemmeside(hvis de har en)
Avatar billede 5837 Nybegynder
03. oktober 2004 - 01:09 #2
det kan den godt vise tekst men ikke ÆØÅ i en .srt
brænd din film og tekstfil.srt"""OBS IKKE LANGE FIL NAVNE"" når menuen kommer har du 2 filer i menuen så skal du vælge srt fil og trykke på ANGLE på din fjernbetjening derefter vælger du din divx film og trykker play
har kun testet med .srt med den skulle også kunne bruge .sub