Avatar billede javid Nybegynder
01. marts 2001 - 11:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word 7.0

Når jeg åbner et word dokument for printe dokummenten ud, vil den altid spørge om ændringerne skal gemmes, selv om jeg ikke laver noget (kun printer ud). Kan man slå den fra og hvordan?
01. marts 2001 - 11:08 #1
Nej det kan ikke slås fra. Der bliver lavet nogle ændringer i forhold til den printer, som du udskriver til, hvorfor du får dette spørgsmål.
Beklager.
Avatar billede impar Nybegynder
01. marts 2001 - 11:17 #2
Helt enig! synd, synd:-(
Avatar billede michaelprehn Nybegynder
01. marts 2001 - 11:35 #3
Hvis du - uden at åbne Word - højreklikker på dokumentet & vælger udskriv vil word udskrive det og lukke igen uden at stille dumme spørgsmål (i hvert fald vil tidligere udgaver gøre sådan)
07. marts 2001 - 12:03 #4
Man kan godt lave en word-skabelon, som indeholder en makro der lukker aktive dokument uden at gemme ændringer, hvilket er det du vil.
Denne skabelon kan så placeres i C:\\programmmer\\microsoft office\\office\\start\\ så den altid startes op. Hvis makro\'en så er tilknyttet til en værktøjslinie eller en menu, så vil du kunne bruge den til lukning uden at gemme.
Avatar billede michaelprehn Nybegynder
07. marts 2001 - 13:18 #5
Der skal ikke mere til en dette:

Sub Afslut()
\'
\' Makro 07-03-01 til afslutning uden spørgsmål
\'
    Application.Quit SaveChanges:=wdDoNotSaveChanges
End Sub

Den makro kan man så placere som et menupunkt under filer ved siden af den almindelige afslut
Avatar billede tomle Nybegynder
28. marts 2001 - 12:41 #6
Luksus-problem!