Avatar billede deejay_m Nybegynder
01. marts 2001 - 10:32 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

3D Studio MAX til md2

Jeg vil gerne konvertere en .max fil om til en .md2 fil fra quake2. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en konveter der kan bruges?
Avatar billede deejay_m Nybegynder
01. marts 2001 - 10:44 #1
øhmmmm er der over hovedet ingen der kan svare på mit spørgsmål?

Avatar billede impar Nybegynder
01. marts 2001 - 11:04 #2
Du kan måske finde nogle på: http://www.3dlinks.com/software_converters.cfm

Impar.
Avatar billede deejay_m Nybegynder
01. marts 2001 - 11:31 #3
impar >> hmmm... jeg fant lige en men kun en og det er ikke en gang sikert at den virker jeg tjekker den lige hurtigt så kan jeg sige dig om du har fået mine point
Avatar billede deejay_m Nybegynder
01. marts 2001 - 11:42 #4
Impar >> den  går desvarer ikke jeg kan ikke fine en til lige nætop det jeg skal bruge
Avatar billede deejay_m Nybegynder
01. marts 2001 - 12:30 #5
så hjelp mig dog!!!
Avatar billede deejay_m Nybegynder
01. marts 2001 - 12:36 #6
argh!!! jeg skal bruge en konverter til brug med
*.md2 *.max filer tak
Avatar billede cure-fec Nybegynder
02. marts 2001 - 09:03 #7
er du sikker på at det kan lade sig gøre??

CuRe
Avatar billede deejay_m Nybegynder
05. marts 2001 - 08:41 #8
det må det sku ellers bliver jeg sur
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. marts 2001 - 08:47 #9
Avatar billede deejay_m Nybegynder
06. marts 2001 - 10:08 #10
hmmm.... den har jeg prøvet nikolajdu men jeg kan ikke få den til at virke desvarer vis du kan få den til at virke kan du få nogle point af mig men ellers gård det ikke
Avatar billede deejay_m Nybegynder
06. marts 2001 - 11:58 #11
hvad med et program der kan lave models og geme dem som *.md2 Vis der er en der kan fortælle mig hvor jeg finder sådane et program får han 60 point

DeeJay_M
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. marts 2001 - 12:55 #12
hmm... suk
Avatar billede ishans_shade Nybegynder
07. marts 2001 - 14:15 #13
Prøv at se denne side.
http://www.quake2.com/modeling/tut_03.html
(Addressen på den \"tools page\" der er omtalt  ligger her: http://www.quake2.com/modeling/tools.html )
Hovedsiden, som i øvrigt er en glimrende side til modellering af, øhm, modeller, ligger på http://www.quake2.com/modeling/
/Ishans_Shade
Avatar billede deejay_m Nybegynder
12. marts 2001 - 08:15 #14
tak du det var lige det jeg manglede