Avatar billede fun22 Nybegynder
31. august 2004 - 18:11 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvilke funktioner mangler jeg?

Hej

Jeg er nu ved at være ved vejs ende med hensyn til opbygning af siden. Men jeg synes der mangler nogen funktioner som man virklig kan bruge til noget... hvis i forstår hvad jeg mener. Nogen funktioner som gør at brugeren kommer tilbage til siden...

Nogen der har nogen idéer?

Web: http://securityworld.dk

Mvh
Jesper

p.s
Det skal selvfølgelig være noget der har med temaet at gøre...
Avatar billede m-smith Nybegynder
31. august 2004 - 18:26 #1
ved godt det ikke har noget at gøre med spørgsmpl men vil bare sige: Rigtig fed side.....
Avatar billede oskar Nybegynder
31. august 2004 - 18:31 #2
Ideer: Portscanner, link til online virusscannere, link til gratis antivirus, link til mailwasher, link til andre sikkerhedssites (fx: grc.com)

Den omtalte browser som jeg selv bruger hedder Avant Browser, ikke Avent. En almindelig stavekontrol af dine tekter ville heller ikke gøre skade på det professionelle indtryk.
Avatar billede mjl Nybegynder
31. august 2004 - 18:33 #3
...og så lidt afstand ud til kanterne (alm. oprydning)
Avatar billede fun22 Nybegynder
31. august 2004 - 18:34 #4
osker >> Der er link til online virusscannere, link til gratis antivirus, link til mailwasher.

og tak for noten ;)

Ellers noget i synes kunne være godt?
Avatar billede fun22 Nybegynder
31. august 2004 - 19:00 #5
det er også mere funktioner jeg tænker på.. Altså ligesom der er artikler, forum, downloads osv.. altså flere tiltag...
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. september 2004 - 14:49 #6
syenes ikke du skal fylde mere på. Hold dig inden for nogle grænse og så uddyb disse. Der er intet værre end en side med masse af forskellige ting men hvor ingen af tingene er udybet (jeg siger ikke det er sådan din side er, men mere at du skal passe på at du ikke gaber over alt for meget)
Avatar billede e_s_n Nybegynder
12. september 2004 - 16:59 #7
Du har de funktioner du har behov for  dog skal du nok vælge at lave din side lidt mere simpel i menuen *s* ellers er det nok bare mig der hader den form for menu,