Avatar billede chrlyck Nybegynder
31. august 2004 - 17:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gennemtving opdatering af side?

Jeg sidder med et problem google ikke gider hjælpe mig med her...

Jeg har lavet en funktion der kan ændre i et stylesheet, men bliver nødt til at trykke F5 for at opdatere ændringerne. Hvis man klikker videre rundt uden at trykke opdater sker der ingenting.

Er der ikke en måde man kan sige at den skal læse stylesheet'et igen, eller en måde at opdatere (ordentligt) på?

På forhånd tak...

//Chr.
Avatar billede styrmand Nybegynder
31. august 2004 - 19:02 #1
Hvad hvis du flytter dit stylesheet ind som et inline-stylesheet i stedet. Du har det vel liggende som et selvsændigt dokument?
I stedet for at bruge <style source="kkkk.css." kan du bruger

<style>
<!-- #include file="kkkk.css" -->
</style>

Hvis du gør det, bliver stylesheet en del af dit dokument og du er ikke længere afhængig af om browserne henter eksterne scripts eller stylesheets.
Avatar billede chrlyck Nybegynder
31. august 2004 - 20:16 #2
Hmm, det lyder som en rigtig god idé.

Jeg har gæster, så jeg vil lige prøve det senere, så skal jeg nok melde tilbage...
Avatar billede chrlyck Nybegynder
01. september 2004 - 18:08 #3
Hmm, det fungerer heller ikke, den omgår det på en eller anden måde, derudover har jeg også flere filer til hver side da der er en komponent der vil have sin egen (som også skal ændres i dynamisk)

Det kan da ikke passe man ikke kan lave det med javascript eller et eller andet?
Avatar billede chrlyck Nybegynder
03. september 2004 - 15:49 #4
Ser ikke ud til det kan gøres... :(