Avatar billede aneurism Nybegynder
31. august 2004 - 17:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ctrl og alt i Linux ? montere ntfs paritioner

Hvordan bruger man ctrl og alt i Linux ?

Og kan man montere ntfs paritioner
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2004 - 20:21 #1
"Hvordan bruger man ctrl og alt i Linux ?" Jeg ved ikke helt hvad du mener med det spørgsmål, men prøv
ctrl + alt + F2 så ryger du lige ind i det textbaserede F3 F4 F5 gør det samme brug ctrl + alt + F7 for at komme tilbage til grafisk brugerflade

"Og kan man montere ntfs paritioner"
Ja du kan montere og læse NTFS med de fleste Linux distroer men ikke skrive
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2004 - 17:22 #2
Er dit spørgsmål besvaret ??