Avatar billede tcpip Nybegynder
31. august 2004 - 14:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Programmet vil ikke åbne sig i maksimeret tilstand.

Hej

Jeg har det problem at et af mine programmer ikke vil åbne sig i maksimeret tilstand. Er der nogen der har nogle forslag til hvordan at dette forhåbentlige lille problem løses.
Jeg har forsøgt at opsætte programmets genvej(den der ligger på skrivebordet), men dette virker heller ikke?

På forhånd tak:o)
Avatar billede locturian Nybegynder
31. august 2004 - 14:56 #1
Hvis det kun er det ene program, kunne fejlen jo ligge i programmet selv - Prøv at afinstalle / installere det
Avatar billede tcpip Nybegynder
31. august 2004 - 15:12 #2
Jeg har prøvet det!! Jeg har også snakket med forhandleren...de kunne ikke på nuværende tidspunkt finde en løsning til mig. Og så var det at en kollega mente at der fandtes en eller anden funktionalitet i XP der kunne styrer dette?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
31. august 2004 - 15:19 #3
Måske kan linket her hjælpe dig: http://eksperten.dk/spm/253806
Avatar billede gratis Nybegynder
31. august 2004 - 15:20 #4
hvilket program snakker vi om ?
Avatar billede tcpip Nybegynder
31. august 2004 - 18:33 #5
Vi snakker om et program (viewer) der hedder SolidWorks eDrawing og den anvendes til at vise CAD filer med...
Avatar billede gratis Nybegynder
31. august 2004 - 19:17 #6
Avatar billede tcpip Nybegynder
01. september 2004 - 15:27 #7
jeg har forsøgt at bruge de oplysninger som I er kommet med, men jeg kan stadigvæk ikke få det til at virke....er der andre forslag?
Avatar billede tcpip Nybegynder
07. september 2004 - 23:00 #8
Hej

Jeg har skrevet til programmets support i USA og deres tilbage melding var at programmet til var programmeret til denne funktion på nuværende tidspunkt...Tak for jeres indsats :o)

Mvh.
morten
Avatar billede gratis Nybegynder
08. september 2004 - 08:21 #9