Avatar billede sagga Nybegynder
31. august 2004 - 14:39 Der er 4 kommentarer

genstarter unde tilladelse.?

hey eksperten.:!

min bære genstarter hele tiden af uden grunde.. jeg forstår ik hva der kunne gå galt.. efter jeg har intastet min kode så genstarter den med det samme..!

nogen der ku hjælpe mig hva der er galt med den..?

takker på forhånd..!
Avatar billede cillas Nybegynder
31. august 2004 - 14:45 #1
Får du en boks hvor der står din maskine vil genstarte om 60 sekunder?

I så fald er det udnyttelse af en fejl i Windows. Du ville skulle hente en opdatering fra Microsoft.com og opdatere maskinen så den ikke kan udnyttes.
Avatar billede sagga Nybegynder
31. august 2004 - 14:47 #2
nej det gør det ik.. den genstarter bare.. så ska jeg taste min kode ind. og så snart den har godkendt den.. så lukker den ned og genstarter..
Avatar billede cillas Nybegynder
31. august 2004 - 14:49 #3
Har du prøvet at logge ind med Administator kontoen? For at se om den også gør det eller om det er noget specifikt til din konto.
Avatar billede sagga Nybegynder
31. august 2004 - 14:58 #4
ja det har jeg prøvede..!