Avatar billede pcmongol Nybegynder
31. august 2004 - 13:22 Der er 4 kommentarer

Tweak af IE

Hej!

Når jeg åbner IE og bruger genvejen ALT+D for at indtaste URL oplever jeg at IE opdaterer denne mens jeg er halvvejs færdig... med resultatet: (ex www.google.com)

www.google.com --> gle.comwww.goo

Er der nogen mulighed for at slå denne opdaterings funktion fra..? - eller i det mindste sørge for at den ikke påvirker indtastningen??

Med venlig hilsen

Thomas
Avatar billede fixxxer Nybegynder
31. august 2004 - 13:26 #1
Jeg plejer at trykke ESC efterfuldt af F6 og så opnår jeg det samme :)
Avatar billede winsys Nybegynder
31. august 2004 - 21:37 #2
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> Fjern hak i Webadresser
Avatar billede pcmongol Nybegynder
02. september 2004 - 12:28 #3
det prøver jeg... vender tilbage, hvis IE stadig bøvler
Avatar billede leif Seniormester
15. februar 2005 - 23:43 #4
Eller brug Ctrl + O skulle også løse problemet, da der kommer en Åbn boks op hvor du kan skrive adressen du vil finde.