Avatar billede m_oney Nybegynder
01. marts 2001 - 01:57 Der er 4 kommentarer

Counter-strike problemer

jeg har lige sad mit RIVA TNT2 ulter kort i og installert alle driver.og skiftet tilbage til Windows 98 ( før bruget jeg win2000 pro med et Voodoo3 2000 )

nu ser mit Counter strike totalt underligt ud nå jeg er kommet ind i spillet.
jeg kan ikke se andre spillers navne fordi der bare er striber. og på nogle vægge er der store sorte mærker. jeg synes også det kører lidt langsomer

jeg har et Screenshot af det hvis nogle vil se
Avatar billede fcs Novice
01. marts 2001 - 02:09 #1
Og hvad har det med databaser at gøre? ;-)

Prøv at lukke dette spørgsmål og så stil det igen i kateforien \"Fri Debat\"
Avatar billede codebase Praktikant
01. marts 2001 - 02:55 #2
måske ligger problemet i REG databasen :) *GG*

er alle andre driver installeret korrekt i din maskine ??

under egenskaber for denne maskine, skal alt være korrekt installeret, inden dit skærmkort kan installeres optimalt :)

_codeb@se.
Avatar billede wismann Nybegynder
01. marts 2001 - 07:41 #3
Hent de nye detornator3 driver på www.nvidia.com

*Wismann*
Avatar billede imp Nybegynder
04. marts 2001 - 21:39 #4
Det har jeg også haft problemer med, men så satte jeg bare skærmkortet ned fra 24 bit farver til 16 bit, og nu kører CS bare helt perfekt! Prøv om ikke det hjælper!
- god fornøjelse :)