Avatar billede dark-devil Nybegynder
30. august 2004 - 20:00 Der er 6 kommentarer

Undskyld til folket på Eksperten.dk

Hej, jeg undskylder min opførelsel. Og jeg ved godt at i synes det er latterligt at jeg KUN er 13 år, og er herinde. Men jeg vil jo bare hjælpe jer med nogle spg, godt nok er jeg ikke den bedste fugl, til php. Lige siden jeg var 11 år, har jeg været inde på Eksperten, og siden dengang har jeg været herinde næsten hver dag. Jeg har både været Provokerende over for Pacr00n, og det undskylder jeg for, fordi jeg sagde han var en Lamer. Og jeg undskylder fordi jeg lukker mine spg, ALT for tidligt. Jeg undskylder fordi jeg er 13 år, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Ligenu vil jeg sætte mig ind og lærer lidt mere php, og vil komme tilbage når jeg kan lidt mere.

Håber i vil forstå mig.

- Dark-Devil | Jesper Madsen.
Avatar billede dark-devil Nybegynder
30. august 2004 - 20:03 #1
.
Avatar billede sharkman Nybegynder
30. august 2004 - 21:54 #2
Flot, Jesper!
Det er stort at sige undskyld - især hvis du virkelig mener det!
Der er dog ingen grund til at undskylde din alder, for det kan du jo ikke gøre for..

PS: Hvad er en Lamer?
Avatar billede htmlkongen Novice
30. august 2004 - 22:00 #3
Avatar billede sharkman Nybegynder
30. august 2004 - 22:50 #4
htmlkongen> Tak for definitionen. Det er ikke et ord, der kommer til at indgå i mit ordforråd - jeg foretrækker de gode, gammeldags, danske betegnelser..
Avatar billede htmlkongen Novice
31. august 2004 - 09:27 #5
Det var så lidt :D (Det er bare et spørgsmål om tid, ordet "yes" er lige blevet erklæret dansk :D )
Avatar billede morteeart Nybegynder
25. december 2004 - 02:38 #6
men den lille møgunge mener det absolut ikke.

Dette stunt er bare for at folk giver ham god karma
og dem som ikke gør, har fået dårlig spam karma fra ham.

gå nu væk, indtil du bliver noget ældre.

og RTFM !!! (kan vist ikke siges for tit til dig.)
(det betyder Read The Fucking Manual, altså LÆS MANUALEN, hvis det ikke er gået op for dig endnu)

Det er personer som dig som gør eksperten til det dårligere sted at være.

DÅRLIG JUL !