Avatar billede thomasmx Nybegynder
30. august 2004 - 11:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor lang må en url være?

Ja overskriften siger vist alt...hvor mange karakterer må en url være (kun IE)
/Th
Avatar billede roenving Novice
30. august 2004 - 11:52 #1
Kan ikke huske linket, så det præcise tal kan jeg ikke, men det er et par hundrede over 2000 karakterer ...

-- bare hvis du er over 1000 ville jeg overveje at finde andre måder at sende data (f.eks. ved bare at bruge method="post" i en form !-)
Avatar billede thomasmx Nybegynder
30. august 2004 - 11:56 #2
tak - ja du har en god pointe - det er nærmest en teoretisk størrelse.
svarer du lige?
/Th
Avatar billede morphman Nybegynder
30. august 2004 - 11:58 #3
I'm pretty sure that if there is a limit it's not one that can be reached without deliberate madness url-wise.
Avatar billede roenving Novice
30. august 2004 - 12:01 #4
Velbekomme '-)

>>morphman

There is a limit, and it's pretty close to 2000 characters, so you'll have to be aware !-)
Avatar billede morphman Nybegynder
30. august 2004 - 22:24 #5
Ohh....I see.
Avatar billede roenving Novice
02. november 2006 - 17:16 #6
Tak for point ;~}