Avatar billede ksras Nybegynder
28. februar 2001 - 22:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Evt. opgradering af software til scanner

Jeg har fået en scanner, jeg vil gerne vide om det er de nyeste versioner i software som er fulgt med den. Dem som det drejer sig om er textbridge + photodeluxe Om det ikke er,hvordan får jeg dem og er de dyre?
Med venlig hilsen    ksras
Avatar billede gchris5 Praktikant
28. februar 2001 - 23:38 #1
Der findes en Adobe PhotoDeluxe® Home Edition 4.0 Win (www.adobe.com)
og
TextBridge Classic 2.0 for Windows 95 & Windows NT
TextBridge Pro 98
TextBridge Pro 9.0
TextBridge Pro Millennium
TextBridge Pro Millennium Business Edition
(http://webadvisor.scansoft.com/)
Avatar billede gchris5 Praktikant
28. februar 2001 - 23:41 #2
TextBridge Millennium
Use it as your scanning software of choice. Features include 56 language recognition, PageMirror™ page layout and color OCR, and Live Updates.

Full Version: $79.00
Upgrade: $49.00
(http://www.digitalriver.com/dr/v2/ec_MAIN.Entry?SP=10007&CID=0&SID=19198&DSP=0&CUR=840&CACHE_ID=0)
Avatar billede gchris5 Praktikant
28. februar 2001 - 23:44 #3
Adobe PhotoDeluxe Home Edition 4.0
from US$49.00
Adobe PhotoDeluxe Home Edition 4.0 Competitive Special Offer
For owners of Microsoft PictureIt!, MGI PhotoSuite, Live Picture LivePix, MetaCreations Kai\'s PhotoSoap, SuperGOOor PowerGOO, Sierra Home SnapShot, IBM Perfect Photo, Ulead PhotoExpress, or Streetwise Software\'s Professor Franklin\'s Instant Photo Effects
from US$39.00
(http://www.adobe.com/store/products/photodeluxehe.html)
Avatar billede ksras Nybegynder
03. april 2001 - 13:02 #4
Jeg vil gerne takke for svarene som jeg har fået vedrørende opgradering af software til scanner.
Mvh. ksras