Avatar billede swordcat Nybegynder
29. august 2004 - 20:20 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Definationen på et essay

?

den hurtigste får points'ne ;)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:29 #1
kort, skriftlig, personlig fremstilling af et emne...
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:30 #2
weee.. jeg var den første.. jeg får pointsne :P...
Avatar billede larssoerensen Nybegynder
29. august 2004 - 20:36 #3
Den rigtige definition er en videnskabelig artikkel fremstillet i et populært sprog.

Det kommer fra fransk og engelsk og betyder egentligt en art eksamen.

Man kan med rette også definere det som en eksamensopgave.

Med venlig hilsen

Lars Sørensen
Avatar billede swordcat Nybegynder
29. august 2004 - 20:38 #4
kvadratrodenaf1-----> Det skal også være godt det man kommer med :P

flere med gode indlæg?
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:39 #5
det kommer an på, hvilken betydning, man lægger i det.. hvis man bruger den danske udgave af ordet, er det det, som jeg skrev, men den oprindelige mening med ordet, skal nok være det, du skriver.. det samme er jo også med novelle, som på engelsk har meningen roman...
Avatar billede larssoerensen Nybegynder
29. august 2004 - 20:39 #6
kvardratrodenaf1 er da ikke noget særligt. Det var da sjovere med kvadratrodenaf-1
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:39 #7
fra politikens nudansk:

en kort skriftlig og personlig fremstilling af et emne, ofte af en litterær, filosofisk, æstetisk el. historisk art
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:41 #8
det er fordi jeg ikke er så complex.. jeg er ligetil og simpel, og hvis man taget kvadratroden af mig, får man mig... eller noget :P..
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:41 #9
jep.. det var også der, jeg fik min inspiration...
hvis det skal være den danske betydning, er det mig, der løber pointsne...
Avatar billede swordcat Nybegynder
29. august 2004 - 20:41 #10
Ok, men er det virkelig det eneste man kan få ud af en ordbog?

Nogle som så kender et link hvor man kan slå ordet op, på engelsk?
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:42 #11
og hvis man tager kvardratroden af -1 får man ERROR ;)
så vil man være sig selv eller en fejl? ... ;)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:43 #12
det kommer an på, hvordan man tager kvadratroden af -1... man får et complext tal, hvis man kalkulerer med dem..
Avatar billede larssoerensen Nybegynder
29. august 2004 - 20:44 #13
Kære rod!

Jeg tror bestemt ikke det sidste, for så havde du ikke hitte på den mailadresse, hvis det da det.

Du virker da ganske kvik, men vil du virkelig gøre dig gældende på det matematiske område er det stadig en god idé at løse det lille problem med kvadratroden af -1 uden omskrivning.

MVH

Lars:-)

Jeg lover dig en Nobellert
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:45 #14
på engelsk er det afhandling eller stil eller også forsøge, prøve, men det er nok afhandlig/stil-betydningen, du leder efter...
Avatar billede swordcat Nybegynder
29. august 2004 - 20:46 #15
Hmm.......har brug for hjælp gutter?
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:47 #16
hvad skal du bruge det til??
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:47 #17
lidt bliv-klogere-hyggelæsning til rod: http://mathworld.wolfram.com/SquareRoot.html ;)
Avatar billede larssoerensen Nybegynder
29. august 2004 - 20:47 #18
www.ordbogen.com

Her kan du få gratis hjælp.

MVH

Lars
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:48 #19
Avatar billede swordcat Nybegynder
29. august 2004 - 20:49 #20
triage---->fedt link........flere der ligger ind med gode links?
Avatar billede larssoerensen Nybegynder
29. august 2004 - 20:49 #21
Jeg tillader mig altså også at bruge dette link. Det ser meget pædagogisk ud.
MVH

Lars
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:54 #22
gartzen>> kom til det med sin og cos, og havde ikke lige lyst til at rode mig ud i et par timers tænkning.. men som jeg skrev tidligere, er jeg ikke så complex, så jeg vælger at være den ligefremme kvadratrod af 1...
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 20:54 #23
swordcat>> kunne det tænkes - fordi jeg var den hurtigste - at jeg kunne få del i pointsne??

/1...
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 21:01 #24
rod>> jaja, det er også det jeg siger ;) det er bedst at være sig selv, for hvis man roder sig ud i noget der er for avanceret får man ERROR ;)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 21:02 #25
eller... noget :)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 21:02 #26
ahh.. OIC... og det er noget værre rod..
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 21:03 #27
ja netop :) lol...
Avatar billede htmlkongen Novice
30. august 2004 - 00:21 #28
Husk at essay kommer fra fransk essayer --> At prøve :D De siger at det er noget af det sværeste at skrive... :) Held og lykke ;)
16. februar 2022 - 17:29 #29
Writing a literature review can be a challenge, especially if you are not familiar with the process or the language. This is exactly the problem I encountered a year ago. Unfortunately I had a language barrier that caused me problems. But thanks to these guys https://uk.bestessays.com/literature-review.html and I was completely satisfied with the result. Now if I have such problems, I turn to them.
Avatar billede Andi Duferense Praktikant
15. april 2022 - 11:58 #30
Thanks for the info
Avatar billede Andi Duferense Praktikant
15. april 2022 - 11:59 #31
When you're looking for an essay writing service, look for reviews written by real people visit site who've used the company's services. Beware of closed comment sections. This is an indication that the reviewer doesn't care about others' opinions, so share your feedback. Write honest reviews even if you've had a bad experience with a service. This way, other potential customers can avoid the same mistakes. Here are some tips to keep in mind when reading a review: