Avatar billede hmo Nybegynder
28. februar 2001 - 21:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

internettelefon

Er der nogen, der har kendskab til programmet Vocaltec, hvor man skulle kunne snakke i gennem mikrofonen over internettet. jeg har det med licens, men jeg kan ikke få det til at virke. Hilsen Hanne
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
28. februar 2001 - 22:20 #1
prøv at bruge Yahoo Messenger, det er langt bedre
Avatar billede carstenniemann Nybegynder
01. marts 2001 - 14:15 #2
du kan bruge Roger Wilco så kan man både snakke i spil og ICQ
Avatar billede hmo Nybegynder
01. marts 2001 - 18:20 #3
til cyber_freak og Carstenniemann. Jeg skal ikke chatte, men snakke med nær familie i Schweiz, og jeg kan ikke se ud af Yahoo messenger, at man kan være alene på linien.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
02. marts 2001 - 08:58 #4
jamen yahoo mes.. er et program, hvor du kan \"SNAKKE\" over en microfon, jeg bruger det selv
Avatar billede skeleton Nybegynder
20. marts 2001 - 16:37 #5
carstenniemann har ret.
Roger Wilco styrer for vildt.

http://www.rogerwilco.com/products/downloads/rwdload.html