Avatar billede mixe Nybegynder
29. august 2004 - 15:56 Der er 2 kommentarer

Lave "vinduer" pop up plugin / addon / program?

Hej... jeg vil spørge om nogen af jer kender et program / addon / plugin til visual c++... Jeg er nemlig igang med at lave et program hvor jeg skal lave et program der poper up hvor man skal skrive osv.. please help!
Avatar billede mixe Nybegynder
29. august 2004 - 16:04 #1
Hvis i ikke kender sted så må i gerne skrive en god hjemmeside til hjælp af det...
Avatar billede bertelbrander Praktikant
29. august 2004 - 23:19 #2
Undskyld men jeg forstår ikke spørgsmålet

Hvad skal din program/plugin/addon til VisualC++ lave?
Hvorfor vil du lave et program der laver et program hvom man skal skrive osv ..., hvorfor ikke blot lave et program?