Avatar billede fzone Nybegynder
29. august 2004 - 13:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af design

Hej

Jeg vil godt have vurderet designet på følgende side
http://1ynag.tk

Umiddelbart kommer man ind på en ikke særlig sød velkomstside, når man ikke kan logge ind, men det er kund esignet jeg skal ahve vurderet. Siden er tænkt til en lille udvalgt gruppe (min klasse)
Avatar billede 3dsign Nybegynder
29. august 2004 - 13:21 #1
Men der er jo ikke noget at vurdere???
Avatar billede fzone Nybegynder
29. august 2004 - 13:23 #2
topbanneret fx, farvesammensætning osv.
Avatar billede dark-devil Nybegynder
29. august 2004 - 13:27 #3
Top logoet, har ikke nogle særlige køn skriftype, der ligner noget du har lavet i PAINT ovenpå et kopiret logo.

Fjern understregerne under links.

Anden skrift farve - Den røde skriftfarve ved klokken skal være sort eller noget.

Ellers fint nok! :)
Avatar billede dark-devil Nybegynder
29. august 2004 - 13:29 #4
Fjern  banneret, det gør du ved www.dot.tk, og log ind og under DOT prom, et eller andet.. Også NO THANKS til banner.
Avatar billede oskar Nybegynder
29. august 2004 - 14:08 #5
Det var dog et ualmindeligt uhøfligt sprog I bruger på Nærum Amtsgymnasium. Her gik jeg og troede at folk i Nærum og omegn havde lært at tale pænt, også til dem der ikke er velkomne på siden...
Avatar billede fzone Nybegynder
29. august 2004 - 14:10 #6
den uhøflige velkomsthilsen er midlertidig, indtil siden er helt oppe