Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
29. august 2004 - 12:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd i MSN messenger

jeg har et problem med mit MSN, der er ikke nogen lyde når folk logger på og skriver til mig...

Lydene er sat til i MSN, og i "lyde og lydenheder" i windows kan man ikke vælge noget under "MSN messenger"

Jeg har prøvet at installere både mit lydkort og MSN igen, men det virker ikke...

Nogen der måske har en ide til hvad der er galt???
Avatar billede coolstar Nybegynder
29. august 2004 - 12:55 #1
har du kabel fra pc over til anlæg ? Hvis du har, har du så sat den på aux...

og husk at skrue op for volumen...

jeg ved det er logisk, men mange gange er det små dumme fejl, som skaber problemerne...
Avatar billede kasperbc Nybegynder
29. august 2004 - 12:55 #2
Prøv at oprette en ny msn bruger.
Avatar billede kasperbc Nybegynder
29. august 2004 - 12:55 #3
Jeg kigger også lige på det..
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
29. august 2004 - 13:14 #4
kasperbc: det virkede ikke...
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
29. august 2004 - 13:32 #5
har selv fundet løsningen nu, der skal installeres en ældre version af messenger, og derefter skal 6.2 installeres igen :)
Avatar billede spound Nybegynder
19. september 2004 - 19:43 #6
Prøv og find ud af om det er dit lydkort!