Avatar billede haute Nybegynder
29. august 2004 - 10:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Findes der en dansk side, som ligner CafePress.com?

Hej Eksperter!

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der findes en dansk side med samme formål som www.cafepress.com.

Det er en service, hvor man kan lave en bruger, og herefter kan man så sælge en masse forskellige ting med ens logo på.

Det er gratis at bruge, og man kan oven i købet tjene på det?

Kender i noget i den stil på dansk?
Avatar billede zado Nybegynder
29. august 2004 - 11:52 #1
Nej, jeg har ihvertfald ikke kunne noget ligende system her i DK.
Avatar billede 123design Nybegynder
29. august 2004 - 17:39 #2
Der er en nyopstartet cool side ved navn Pestol du kan finde den på linket http://pestol.dk/