Avatar billede cbsjanten Nybegynder
28. august 2004 - 22:03 Der er 4 kommentarer

hjælp mig plz mangler program

jeg har 3 comp åp et værestedsom jeg skal hokde orden på eller i og jeg mangler et program der gør det at alt hvad der bliver lavet på pc erne er væk når de bliver genstartet jeg er træt af og pille porno og alt muligt andet lort ud af dem og ved at dissse programmer findes men jeg køre fat32 på xp og kan ikke finde nogetr gratis program der kan løse det for mig
jeg har ikkke pengen til at købe xtra hd sådan jeg kunne lave en ghost backup af det hele er nødt til at have en meget billig måde at løse det på så kender du sådan et program så lad mig det vide
Avatar billede bredker Nybegynder
28. august 2004 - 22:06 #1
prøv at kikke på denne pakke som anette har lavet , der er nogle programmer der alle er gratis
brug dem alle så er du sikret
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm

men var nok en god ide at få renset maskinerne først , så de er rene
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. august 2004 - 22:48 #2
Avatar billede cbsjanten Nybegynder
29. august 2004 - 20:32 #3
ja de ideér fejler ikke noget men jeg ville gerne have et program der når det var ins. genoprettet maskinerne som de var da de blev tændt så uanset software ændringer
og ændringer i kontorl panel osv
jeg har kigget på et program der hedder deepfreez men den var dyr kunne bruge den i 3 mdr gratis og det fungered godt men den vil ikke arbejde sammen med fat32 da jeg brugte den kørte jeg ntfs og jeg orker snart ikke omins. alle 3 maskiner da de også er fyldt med spil osv
jeg har kigget på download.com efter noget lign der er gratis men kan ikke finde det måske nogle herinde kender noget til det??
Avatar billede rene_frederiksen Nybegynder
30. april 2005 - 02:34 #4
Hvis det er Software skal du prøve Re-Z Home eller Re-Z Enterprise
Hvis du leder efter en HW løsning skal du bruge www.Safetycard.dk (SafetyCard MAX)
Mvh
Rene