Avatar billede yappa Nybegynder
28. august 2004 - 19:20 Der er 1 kommentar

Dele internetforbindelse

Jeg har internetforbindelse via mit antennelaug. Der er dog kun et stik i huset (i stueetagen) og da computerne står på første sal, er jeg nødt til at bruge lange ledninger, hvilket jeg gerne vil slippe for. Antennelauget siger at det koster ca. 1000 kr at få installeret nye stik, men jeg vil gerne finde en billigere løsning. Jeg tænkte i den forbindelse på om det var muligt at bruge noget trådløst netværk?? Aner ikke hvordan det skulle foregå eller hvad det vil koste, men hører meget gerne fra jer, hvis I ved mere om det.

På forhånd tak
Avatar billede bredker Nybegynder
28. august 2004 - 19:32 #1
det bliver lige så dyrt med trådløst
kan du selv trække kablet koster det ikke ret meget at lave et stik på 1 sal