Avatar billede geforce3 Praktikant
28. august 2004 - 16:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kamera og film?

Jeg har et kamera.. Som ikke har nogen film i.. Det er et "Fuji Nexia 220" og jeg har så købt en APS film og sat i.. Men det er som om det slet ikke tænder.. Der står også i bunden "use Fuji film" men det så jeg først efter jeg har brugt 60 kr på en anden slags... Der er sådan en spole knap.. Ved ikke om man skal trykke på den ?
Avatar billede filo Nybegynder
28. august 2004 - 20:16 #1
At der står "use fuji film" skal de jo skrive, for så er det fuji der scorer kassen... At du har købt film af et andet mærke skulle ikke betyde noget. Er der batteri i kameraet? Når ikke det tænder er batteriet nok dødt. Med mindre det er et ældre mekanisk kamera, så skal du trække filmen lidt frem, så den får fat, og så lukke kameraet og spole den lidt frem på spole-knappen...
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. oktober 2004 - 21:36 #2
lukker vil du have lidt del?