Avatar billede ls1603 Nybegynder
28. august 2004 - 09:24 Der er 4 kommentarer

computer genstarter sig selv

Hej
er her nogle der kan hjælpe mig, min computer genstarter hele tiden sig selv når den arbejder hårdt, enten ved at den har stået længe eller hvis jeg spiller spil,
den her:
Win XP pro
1024 MB ram
2700+ processor
160GB hdd
køre med et soltek 75frn2 rnl bundkort
alle drivere er ny opdateret, samt win er geninstalleret.

Den har også køling nok, så jeg fatter ikke lige hvorfor den gør dette
Avatar billede sippa Nybegynder
28. august 2004 - 09:49 #1
Slå automatisk genstart fra hvad siger fejlmeddelsen så ?
køling nok? havd siger temp
Avatar billede hcma Novice
28. august 2004 - 09:58 #2
du har 2 eenslydende spørgsmål. kan du ikke lukke det  (det iflg. Eksperten's regler forbudt at have 2 eenlysende spørgsmål åbne inden for en 7 dages periode)
http://www.eksperten.dk/spm/533843?Esession=517e4355965c7498dd983d9baa39e85b
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2004 - 15:39 #3
Det lyder som et typisk symptom på en en svag strømforsyning.

Hvilken strømforsyning har du i??

Du har ikke 5-6 harddiske + overklokket gfx og cpu vel ?
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
30. august 2004 - 20:37 #4
Har du scannet for blaster virus da det er det tyoiske eksempel på dette.

Husk at hente opdateringer fra Microsoft til at lukke dette hul.