Avatar billede joe13 Nybegynder
28. februar 2001 - 16:41 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Tv-Out Kort

Kan man godt få et kort altså ikke et gra fik kort men bare et kort der har tv-ud????

Johan
Avatar billede wismann Nybegynder
28. februar 2001 - 17:34 #2
ja det kan du godt. det er bare et tv-kort.
Bare søg efter Tv-kort på (som xtom svarede)www.edbpriser.dk eller www.prisindex.dk

*Wismann*
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. februar 2001 - 17:38 #3
---> xtom & wismann

Det er kun til at se TV eller video på computeren, der er ikke tv-out i de kort.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 17:42 #4
Prøv at checke begge disse spørgsmål....

http://www.eksperten.dk/spm/51813
http://www.eksperten.dk/spm/52363

Her har jeg svaret på noget lignende :-9
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. februar 2001 - 17:58 #5
igen, et TV-Kort er ikke det samme som et TV-out kort.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 18:02 #6
techno_dk:> Har du læst mine svar i disse spørgsmål??

Jeg anbefaler jo en tv-box man kan sætte til fjernsynet så man kan se billedet fra sin computer...
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. februar 2001 - 18:12 #7
undskyld jeg kiggede ikke det hele igennem
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 18:14 #8
I orden :-)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. februar 2001 - 18:40 #9
Jeg synes lige i alle skulle prøve WinMX som er det samme som Napster bare med Video og meget andet, nu hvor vi snakker om TV-out
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 19:17 #10
WinMX? Hvor finder man mere om det?
Avatar billede joe13 Nybegynder
28. februar 2001 - 19:19 #11
Jeg har investeret i et geforce 2 Mx uden tv out så det jeg gerne vil er at kunne få mit signal ud til en video eller et fjernsyn vil jeg kunne gøre det med et Mpeg-Kort ???? der er jo tv-ud på sådan en fætter men kan jeg så køre skrivebordet og vindowsmedia play ud på fjernsynet eller er det kun DVD film der kan komme ud????

Ville mine DivX film få et bedre udseende hvis jeg købte et Mpeg Kort, fordi som det af ordet fremkommer lyder det som om det kun kan dekode MPEG. eller er det bare mig der er galt i byen????

skåret ud i pap:
hvis jeg køber et Mpeg kort med TV-ud så kan jeg få det til at virke som et normalt grafikkort med tv-ud blot ved at forbinde de to kort med en ledning????
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 19:24 #12
Uden at være helt sikker, mener jeg kun at at et mpg-kort kan bruges til dvd-film! Dvd er jo kodet som mpeg og det eneste mpeg-kortet gør at dekode det for dig! Men jeg er ikke sikker...

Hvad med en tv-box? Du giver et pænere resultat og du kan gå i højere opløsning end med et tv-out kort!
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. februar 2001 - 19:57 #13
-->jdaugaard
www.winmx.com
Avatar billede toast Nybegynder
28. februar 2001 - 23:43 #14
Jeg har et MPEG-2 dekoder ved siden af mit GeForce DDR. kører udemærked.
hehe, kan køre triple view =) - Kan se mit skrivebord på fjernsyn, pc\'en ved siden af og på min normale skærm =). Så der er massere af tv -udgange på et MPEG-2 kort.

venlig hilsen Toast