Avatar billede djthomsen Nybegynder
27. august 2004 - 14:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Phillips Tv problemer!!

Mit Phillips 20PT1553/00 er virkelig gået i udu. Det vil ikke tænde.

Men det er sjove er, at hver gang jeg trykker på en knap der IKKE er slukknappen (på fjernbetjeningen) mister standbylyset noget af sin kraft og lyser kun halvt så kraftigt som normalt. Hvis jeg så tilgengæld trykker på slukknappen begynder den at lyse op igen, indtil jeg trykker på en af de andre knapper igen.

Også kommer det mærkelige, nogle gange kan jeg godt tænde det hvis jeg trykker på slukknappen, (så standbylyset lyser kraftigt) og så trykker løs på de andre knapper inden at standbylyset når at forsvinde til halvt kraft.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er i vejen og hvad jeg eventuelt kan gøre?

På forhånd tak for hjælpen

Rasmus Hanberg Thomsen
Avatar billede stefmeister Nybegynder
28. august 2004 - 18:39 #1
Kan ikke fortælle dig hvad der er i vejen. Men ville nok prøve at tage fjernsynet ned til en forhandler.
Avatar billede filo Nybegynder
28. august 2004 - 20:27 #2
Kunne måske tyde på at det er fjernbetjeningen den er gal med. Hvis du forestiller dig at knapperne hænger, så den signalerer til tv'et, derned den lave lysstyrke på standbylyset... Kan du ikke tænde tv'et på selve tv'et?
Avatar billede djthomsen Nybegynder
29. august 2004 - 16:26 #3
nej fjernsyntet kan heller ikke tændes på fjernsynet... jeg har prøvet med andre fjernbetjeninger og der gør den det samme!
Avatar billede filo Nybegynder
29. august 2004 - 20:12 #4
Du må nok ud og have et nyt... :o)
Avatar billede djthomsen Nybegynder
10. februar 2012 - 18:18 #5