Avatar billede bjohansen Nybegynder
27. august 2004 - 13:27 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Tjek lige denne.

Hej! Hvad siger I til www.grafiskdesigner.dk/abc2

Jeg er ved at lægge sidste hånd på værket og vil gerne hører Jeres mening.

Tak for hjælpen!

B. Johansen
Avatar billede kklm Nybegynder
27. august 2004 - 13:34 #1
Syntes at det er en meget lille skrifttype du kører med. Kører 1024*768 lige nu, men plejer at køre 1280*1024. Desuden står teksten på hver side man åbne lidt for langt oppe i venstre hjørne af din frame. Ellers så syntes jeg at det er en flot og enkel hp som er meget brugervenlig og nem at finde rundt på. Hvis du vil tilføje links til de respektive firmaer/institutioner under "Referencer", så kunne det bare være lækkert :)
Men thumps up
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
27. august 2004 - 13:51 #2
rigtig flot!

Jeg giver kklm ret hvis du klikker på Om ABC Gulve, så er "gulvbranchen" for tæt på logoet.

Jeg synes den er lidt "fersk" (eller kedelig) i farverne; der er jo faktisk kun én. Du skulle overveje at indføre en farve mere i designet, for at give lidt mere "pang", hvis du forstår. Ofte er en kontrastfarve det rigtige valg og den direkte komplementærfarve til din mørkeblå #004480 er #FFBB7F, der er blegt orange. Måske en farve i specteret fra rød til gul ville kvikke op, det behøver kun at være en lille smule.

Du har jo allerede indført den orange som linkfarve, men hvis den også indgik i det grafiske design, så ... Se hvad der sker når du klikker på Trægulve

De tynde streger øøverst og nederst har lidt "rod" hvis du forstår, lidt lodrette bånd m.m., er det tilsigtet?
Avatar billede c-holst Novice
28. august 2004 - 07:29 #3
meget enkel, meget brugervenlig

rart med en hovedmenu der følger brugeren uanset hvor man er

dine referencer kunne være et link

forsiden er lidt kedelig, hvad med at tage en række billeder af der matcher de 5 produktkategorier,afslibning, linolium, vinyl, tæpper og trægulve, og ram dem ind med en lille blå ramme, evt med den farve idanielsen siger.

savner nogle priseksempler, men det er måske et valg i har taget

godt site, ikke de store ting at jagte dig for:-)

carsten
Avatar billede c-holst Novice
28. august 2004 - 07:31 #4
under abc gulve, kunne i jo godt gøre lidt mere ud af, hvem er vi. Fx med et par billeder af de gennemgående medarbejdere, jeres erfaringer med mere.

men igen, der er jo bare en ide
Avatar billede bjohansen Nybegynder
29. august 2004 - 10:03 #5
Tak for de gode råd. Jeg eksperimentere lige med farverne på forsiden (med orange) og med fontstørrelsen under afslibning. Venter lige lidt med pointne. :-)
Avatar billede bjohansen Nybegynder
01. september 2004 - 22:39 #6
Tak for Jeres råd. Jeg deler pointne ligeligt.