Avatar billede krusnof Nybegynder
28. februar 2001 - 15:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

GeForce III

Jeg har kigget lidt på Herculeses GeForce 3 kort, men er det mig eller hvori ligger den store hastighed. Det ser ud til at være ligesom et GeForce 2 Ultra.
Jeg hørte på et tidsunkt, at GeForce 3 skulle være ca. 7 gange så hurtigt som det hurtigste GeForce 2.

http://europe.hercules.com/main.php

//krusnof
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:38 #1
GeForce3 er LANGT bedre til lys forskelle og skygger, ellers er det den samme motor bare med flere funtioner
Avatar billede krusnof Nybegynder
28. februar 2001 - 15:42 #2
Det der med 7x, er det bare en stor løgn, eller kommer der snart sindssyge GeForce 3 kort?
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 15:44 #3
Læs ALT om GeForce 3 her... 36 sider, py-ha :-)

http://www.hardware-test.dk/show.asp?id=34&mode=show
Avatar billede krusnof Nybegynder
28. februar 2001 - 15:59 #4
Det er ikke om GeForce 3, men GeForce 2 /500. tak cr8
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 16:54 #5
Hmmm... ved ikke hvad der er gået galt

Her er det link jeg mente, sorry :-)

http://www6.tomshardware.com/graphic/01q1/010227/index.html
Avatar billede cure-fec Nybegynder
02. marts 2001 - 08:12 #6
der blev lavet en film engang i 3D, og da de skulle rende den tog det 3 TIMER pr. frame! Det vil sige 75 TIMER pr. SEKUND!! Det er meget!!

Til introductionen af GeForce III, renderede de filmen igen! Bare i \"real-time\"!!! (hvilket vil sige at de viste filmen mens de renderede den!!) WOW, siger jeg bare!!

GeForce III er virkelig kanon!!!

Over and Out..

//[FEC]CuRe