Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:34 Der er 51 kommentarer og
1 løsning

Hvis ikke frontpage hvad så?

hvad er næsten lige så godt som frontpage til at bygge hjemmeside, eller bedre?
Avatar billede fcs Novice
28. februar 2001 - 15:36 #1
Stone\'s Webwriter fra www.stone.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. februar 2001 - 15:36 #2
Allaire Homesite 4.5 hvis du er kreativ og kan finde ud af dine HTML koder ellers Macromedia Dreamweaver
Avatar billede fcs Novice
28. februar 2001 - 15:36 #3
Undskyld, det skulle have været www.webwriter.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. februar 2001 - 15:36 #4
ment som et svar
Avatar billede fcs Novice
28. februar 2001 - 15:36 #5
Den er gratis for private
Avatar billede billeschou Nybegynder
28. februar 2001 - 15:38 #6
hold jer væk fra cr8
Avatar billede repsac Nybegynder
28. februar 2001 - 15:39 #7
Kom så, i kor: \"NOTEPAD!\"
Hvis du har lyst til at lære html - ikke bare sætte det op i word, FP or whatever - vil jeg anbefale dig at bruge CuteHTML.
Det kan downloades gratis på www.cuteftp.com - det hjælper dig i gang med html-\"koderne\" ...
Avatar billede repsac Nybegynder
28. februar 2001 - 15:39 #8
=>billeschou: hvad nu da??? - endnu en fusker eller hvad?
Avatar billede fcs Novice
28. februar 2001 - 15:39 #9
billeschou>> Hvorfor, han har jo ikke gjort noget galt (endnu)? Jeg ved godt hvem cr8 er, men jeg giver da ham en chance til.
Avatar billede billeschou Nybegynder
28. februar 2001 - 15:40 #10
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:40 #11
billeschou at jeg er magnus er ikke nogen hemmelighed så gider du lige være lidt mindre \"rasmus\" -ordet siger det hele..hehe halvdelen der ude hedder sikkert rasmus
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:41 #12
53240 OG??
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:41 #13
billesko du aner ikke halvdelen af \"magnus-historien\" så gider du lige
Avatar billede repsac Nybegynder
28. februar 2001 - 15:42 #14
What??? der mangler vidst lidt kommaer/punktummer???
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:42 #15
okay billesko jeg gider ikke skrive mere om dig ellers bliver jeg bare lukket igen igen igen igen igen igen..og lige for magnus..IGEN
Avatar billede billeschou Nybegynder
28. februar 2001 - 15:42 #16
aner jeg ikke halvdelen af den? Nej du har ret... jeg kender HELE historien
Avatar billede meyersweb Nybegynder
28. februar 2001 - 15:43 #17
hvorfor ikke FP? egentlig
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:43 #18
hvad mener du med puntummer og kommaer kan du ikke sige det hele hurtigt nok eller er det bare for forviret for dit lille hoved at du ikke selv kan sætte dem?...øhhh right
Avatar billede repsac Nybegynder
28. februar 2001 - 15:43 #19
Er du en fusker så tag dine skide 10 point selv og pis ad H til!!!
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:43 #20
billeschou så sig ALLE mine navne
der er 5
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:43 #21
ups der VAR 5
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:44 #22
,,,,,,,,,,,,,,,............... respac her har du de tegn du mangler, og sikker du taler er det den samme mund du kan KYSSE MIG I RØVEN MED
Avatar billede repsac Nybegynder
28. februar 2001 - 15:44 #23
=>cr8: \"billeschou at jeg er magnus er ikke nogen hemmelighed så gider du lige være lidt mindre \"rasmus\" -ordet siger det hele..hehe halvdelen der ude hedder sikkert rasmus\" ???
Avatar billede repsac Nybegynder
28. februar 2001 - 15:45 #24
;)
Avatar billede billeschou Nybegynder
28. februar 2001 - 15:45 #25
magnus47
magnus48
vampyranden
vampyr-anden
cr8

der er sikkert andre som vi ikke kender til, men det er underordnet
Avatar billede repsac Nybegynder
28. februar 2001 - 15:46 #26
\"og sikker du taler er det den samme mund du kan KYSSE MIG I RØVEN MED\"
Jeg fatter ikke en pind ... kan du skrive det på dansk? - *LOL*
stave-/tastefejl er gratis ... ;)
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:47 #27
respac du har ligsom -10 i respect så du skal ikke prøve noget af det

xtom og fcs (fordi de var de første...lang historie) har plus som de enest..okay nogle få andre har også

BILLESKO ER FANDME UDE AF SKEMAET
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
28. februar 2001 - 15:47 #28
Jeg tror han henviser til \"Rasmus Modsat\"

Hilsen Rasmus som Æææææææslker Notesblok ;o)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
28. februar 2001 - 15:48 #29
Men ellers vil jeg anbefale Macromedia Dreamweaver
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:48 #30
billesko at du finder det spørgsmål hvor jeg har sat alle navne betyder ikke du kender hele historien...duh
Avatar billede billeschou Nybegynder
28. februar 2001 - 15:48 #31
cr8 -> for your information så var det faktisk mig der afslørede dig som snyder første gang
Avatar billede repsac Nybegynder
28. februar 2001 - 15:49 #32
=>meyersweb: fordi det er et M$-program ... det siger vidst det hele ... ;)
Nej, nu kender jeg rent faktisk ikke så meget til det, men det jeg ser som folk laver med FP er afskrækkende nok til at jeg aldrig - never ever! - vil have det program liggende på min pc!
Det er et program der er lavet så alle - ALLE - kan bruge det. Ikke særligt \"profesionelt\" - forstå mig ret.
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:49 #33
nej ikke rasmus modsat, men en rasmus længe siden.....han var nok skæg..hele klassen mobbede ham...han var SÅ ullæker..helt ærligt men at rende rundt med en lort hængene i bukserne og så sætte sig på en stol......ca 5-6 år siden
Avatar billede billeschou Nybegynder
28. februar 2001 - 15:50 #34
historien er at du snyder med alle de brugere du opretter og i det hele taget opfører dig ualmindeligt dårligt!
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:50 #35
yeah right billeschau magnus47 var ikke min første men mit fulde navn var min første bruger, og det var xtom og fcs der satte mig af som snyder
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:52 #36
billesko....ja jeg gør.....men jeg har ikke gjordt meget forkert med cr8..endu og min næste bruger afsløre jeg ikke navnet på DA EN SPADE TOG MAGNUS 49 OG 50 !!!
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:53 #37
hm jeg finder et af de mange programmer der er foreslået så jeg giver billesko 0 point og fcs alle sammen...weee
Avatar billede billeschou Nybegynder
28. februar 2001 - 15:53 #38
http://www.eksperten.dk/spm/48898

Det var første gang du blev taget for snyd... før det blev du smidt ud pga. dårlig opførsel - ikke for snyd
Avatar billede billeschou Nybegynder
28. februar 2001 - 15:54 #39
at du konsekvent staver mit navn forkert rager mig i øvrigt en papand
Avatar billede billeschou Nybegynder
28. februar 2001 - 15:55 #40
det med at kopiere en andens design og så ovenikøbet prale med det... det er sq rimelig groft i mine øjne
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:56 #41
MAGNUS 49 ER EN SNYDER IKKE MIG!!!

48-47 er mig
kæft mand så få dig dog noget mellem ørene, gider ikke engang bruge mere tid på dig, da du ikke betyder noget for mig. skægt hvis du døde var der ingen der ville opdage det!

nå rav mig
Avatar billede billeschou Nybegynder
28. februar 2001 - 15:57 #42
c ya... wouldn\'t wanna be ya
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:57 #43
hey billesko jeg fandt din hjemmeisde

www.ædenlort.ch
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:58 #44
hey naren kan engelsk

\"c ya... wouldn\'t wanna be ya\"
hvad der skete i hoved på billesko:
orv jeg hørte nogle voksne sige det i en film, og det lyder vildt sejt, jeg aner ikke hvad det betyder men det er helt sikkert coolt
Avatar billede repsac Nybegynder
28. februar 2001 - 16:03 #45
Hmm er vi enige om at det her er til grin??? - specielt cr8 ...
- jeg er i hvert fald skredet ... en omgang \"børnehave\" :))))
Avatar billede repsac Nybegynder
28. februar 2001 - 16:04 #46
Så blev mit svar lige afvist fordi jeg var \"skeptisk\" hva\' ... ;) ... ha ha ha!
Jeg er tæske ligeglad! - jeg ville alligevel ikke have dine \"fusker-point\"!
Avatar billede fcs Novice
28. februar 2001 - 16:05 #47
Avatar billede repsac Nybegynder
28. februar 2001 - 16:05 #48
C ya folks (UDEN cr-magnus-whatever-fusker) ... men håber humøret er en kende bedre ... ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 17:10 #49
Lige en nu \"næsten off topic\" note :-)

Notepad RULZ!! (Windows 2000\'s .. CTRL+G / CTRL+H IS GOOD!)
Men! Visual InterDev er jeg dog faldet for til bl.a. ASP.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
28. februar 2001 - 23:03 #50
hmm...er jeg den eneste der synes at snydere, skulle kunne blive bannet fra eksperten.dk!!!!!!
Er snart træt af dem, der ikke fatter at man ik må snyde....
ADMIN....Lav dog et CHEAT SQUAD...det ville være dejligt

>>>>>>>>>>>>>>>>>Cyber_Freak<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Avatar billede meyersweb Nybegynder
01. marts 2001 - 08:50 #51
Repsac du skrev: (så er det lidt nemmere der en del der har noget at sige her)

=>meyersweb: fordi det er et M$-program ... det siger vidst det hele ... ;)
Nej, nu kender jeg rent faktisk ikke så meget til det, men det jeg ser som folk laver med FP er afskrækkende nok til at jeg aldrig - never ever! - vil have det program liggende på min pc!
Det er et program der er lavet så alle - ALLE - kan bruge det. Ikke særligt \"profesionelt\" - forstå mig ret.

Nu er jeg ikke specialist i webdesign, men jeg har endnu ikke fundet nogen begrænsninger i FP som andre programmer ikke også har.

Jeg anvender FP98, og har bl.a. lavet:

www.lupoclub.com (dog har jeg lånt sourcecodes fra forskellige steder)

Jeg er enig i at programmet er lavet sådan at alle kan bruge det - men jeg anvender primært html-editoren i programmet - og når jeg ikke lige kan få det til at være som jeg vil springer jeg over i \"wysiwyg-editoren\". og så kan man teste det både en hurtig test i preview eller en fuld test i preview i browser.

Jeg har også anvendt forskellige programmer som cuteFTP og webwriter, men er hvergang returneret til FP.

Jeg har også FP2000, men foretrækker stadig FP98.

Jeg lover ikke guld og grønne skove. Måske har jeg bare ikke set lyset - så trods det at det er et MSN program anbefaler jeg det.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
01. marts 2001 - 11:20 #52
meyersweb :

Du har ret i at en hurtige prewiev funktion er ret dejlig. Den var jeg også glad for dengang jeg brugte FP. Men eg har jo også fundet ud af at den prewiev funktion kan du stort set ikke bruge for du kan ganske ikke stole på at prewiev er lig med det samme output i browseren.

Nu er du sluppet ganske hæderligt fra den største bug i FP. Nemlig hensynet til Netscape... Der har du nemlig kun nogle mindre fejl som man ikke umiddebart ligger mærke til, men laver man sidder i Frontpage er det MONSTER svært at få skidtet til at fungere i Netscape. Sekvfølgelig kan man bare nøjes med at bruge html-editoren, men hvorfor så ikke bruge notesblok, som ikke altid synes at den skal funke dig kode op.

Dreamweaver er helt klart det bedste program. Jeg har brugt Frontpage engang, men jeg har såsandelig set lyset!

Men ellers så sætter jeg min lid til notesblok som man altid kan stole på :o)