Avatar billede soti Nybegynder
28. februar 2001 - 15:17 Der er 25 kommentarer

Hej jeg skal have ny computer!!!!!!1

Hej!!

Jeg har valgt at lade være med at købe en helt færdig lavet computer. Jeg har tænkt mig at løbe et opgradekit. Hvor der Foreksempel er Kabinet, Cpu, Ram, Bundkort. Grunden til jeg gør dette er fordi jeg har resten af tingene. Problemet er at jeg ikke rigtig kan finde nogle hjemmeside med disse opgradekits. Hvis i vil være så venlige at give mig nogle linkz til forskellige butiker hvor man kan købe opgradekits. Hvis i har mange svar så kom med dem alle sammen.

Hilsen Soti!
Avatar billede desp Nybegynder
28. februar 2001 - 15:22 #1
Prøv www.edbpriser.dk

Der sku gerne stå en hel del... hvor du kan købe dem henne( billige)
Avatar billede soti Nybegynder
28. februar 2001 - 15:23 #2
Har du flere hvor det bare er butiker

Avatar billede kf Nybegynder
28. februar 2001 - 15:24 #3
God idé
Avatar billede desp Nybegynder
28. februar 2001 - 15:26 #4
ET ØJEBLIK!
Avatar billede milo Nybegynder
28. februar 2001 - 15:26 #5
http://www.midtdata.dk

her er jeg begyndt at bestille alt mit hardware...de er blandt de aller billigste ! -og der er god service...fx havde jeg lige købt et geforce 2 gts...det brændte af en dag efter...de byttede det uden vrøvl..ikke alle steder de gør det så fornemt...desuden er der super hurtig levering og et stort udvalg.

Og NEJ arbejder ikke i midtdata hvis nogen sku få den tanke *GG*

(forresten har jeg selv lige købt opgraderings dele hos midtdata) :)
Avatar billede desp Nybegynder
28. februar 2001 - 15:28 #6
www.midtdata.dk... har jeg også
Avatar billede milo Nybegynder
28. februar 2001 - 15:30 #7
hehe
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 15:35 #8
Jeg kan også tilslutte mig... midtdata er super-gode ikke de allerbilligste, men superservice!
Avatar billede soti Nybegynder
28. februar 2001 - 15:36 #9
Har i flere. Og kan det overhovedet betale sig. Jeg har set et bundkort og kabinet for 2000 i datacentrum. Bundkortet er til athlon/duron 500 mhz 1200 mhz. Kabinetet er et 300 watt newtech.
Er det billigt

Avatar billede tjmo Nybegynder
28. februar 2001 - 15:38 #10
tag x-data billige god support og de sender tingene tilbage hvis de er i stykker så får du bare et nyt på garantien så hutigt som muligt elle shg de er også gode.

www.xdata.dk
www.shg.dk
www.m-e.dk
Avatar billede jonaslis Nybegynder
28. februar 2001 - 16:14 #11
http://www.datacentrum.dk/
Ups.. det havde du jo selv, men nu \"lytter\" jeg med, har nemlig samme tanker! Kan ikke lige finde det link jeg troede at have.
Avatar billede soti Nybegynder
28. februar 2001 - 16:30 #12
Kan det betale sig at upgradere på denne måde!!

Og er athlon bedre end pentium(ikke så højt som pentium 4)
Avatar billede morten_b Nybegynder
28. februar 2001 - 17:19 #13
Det kan klart betale sig at opdatere på denne måde, og JA athlon (Thunderbird/Duron) er bedre end Pentium!
Avatar billede morten_b Nybegynder
28. februar 2001 - 17:20 #14
Køb delene hvor de er billigst! Det kan hurtigt findes på www.edbpriser.dk eller lignende steder. Der er ingen grund til at tingene skal være samlet når du får dem, da du alligevel selv skal montere de dele der er sværest at få til at virke.
Avatar billede jonaslis Nybegynder
28. februar 2001 - 18:04 #15
soti>
Jeg opretter et spm - ny PC, (altså lidt anderledes)! Se det, måske der kommer noget DU også kan bruge, men du har jo allerede fået gode  links og svar, altså ikke for at gå dig i bedene!
Avatar billede jlorenzen Nybegynder
28. februar 2001 - 20:06 #16
Hey
Jeg har selv samlet computere til hele familien, og jeg sir\' til dig....det er IKKE billigere end at købe en samlet. Hvis du ikke kender så djævelsk meget til PC\'ere i forvejen ville jeg lade 3de part samle maskineriet.
-Hvorfor:
-Fordig, hvis du under installation kommer til at eks. give et statisk stød, dækker de flestes HW producenters garanti ikke.
Hvorfor ikke:
-Fordig, det er billigere at samle skidtet selv....og sjovere....

PAS PÅ STATISK ELEKTRICITET.....det kan jo ikke siges tit nok......
Avatar billede jlorenzen Nybegynder
28. februar 2001 - 20:07 #17
er \"fordig\" ikke uden \"g\".....?
Avatar billede soti Nybegynder
28. februar 2001 - 21:26 #18
Jeg har samlet massere computere før og jeg har aldrig prøvet noget med statisk stød!!!

Men tak for rådet!
Avatar billede cc2000 Nybegynder
01. marts 2001 - 08:57 #19
Og husk for gudsskyld at montere tingene korrekt for jeg har brugt op til 2 timer på at finde ud af hvorfor en af mine kammeraters pc\'ere ikke kunne starte og fandt så lige pludselig ud af at det var pga cpu\'en ikke var monteret ordentligt. Dummer fejl. Mobber ham stadig med det. ;o)
Avatar billede noname Nybegynder
01. marts 2001 - 19:42 #20
prøv :_ www.m-e.dk
de har hvad du ber om
Avatar billede pallepirat Nybegynder
10. marts 2001 - 21:05 #21
Hej soti

Jeg er direktør for et IT firma som også handler med hardware. Jeg ville da gerne give dig et tilbud hvis du er intereseret.

Skriv ved du evt. er intereseret i eller hvor mange penge du vil bruge og jeg giver dig et fornuftigt tilbud.

MVH
Kristian Sørensen
Wave IT
Avatar billede skawboen Nybegynder
14. marts 2001 - 19:05 #22
Er det en AMD du har eller en Intel du vil lave om Jeg er mest til Intel
Avatar billede skawboen Nybegynder
14. marts 2001 - 19:18 #23
Jeg har haft AMD nok nogle er heldige og nogle er ikke heldige med AMD selv om det er det samme de har købt du kan bare se på eksperten så er det altid næsten altid AMD der der noget galt med jeg er selv ved at bygge en ny pc og det bliver en INTEL. lidt dyrer men hvis man kan få en pc der er ok så vil jeg godt betale for det men det er op til folk selv
Avatar billede skalle Novice
24. marts 2001 - 23:54 #24
hvis du vil ha\' et fedt kabinet, og en helt lydløs computer, så se her!

www.webconsulent.com
Avatar billede skalle Novice
12. december 2011 - 03:42 #25
k