Avatar billede wodkaman Nybegynder
26. august 2004 - 18:30 Der er 9 kommentarer

Min skærm slukker ?

Jeg sad og hørte musik og lige pludselig slukkede/standby min skærm...? da jeg genstartede min comp, gik skærmen igen i standby. jeg kan godt hører at den går ind i windows, da jeg kan hører opstarts lyden, men hvor fedt er det lige at skærmen er sort. jeg har så prøvet og gå ind i fejlsikret tilstand uden problemer Jeg kører med win XP
CPU:1200mhz
Ram:1024 sd pc133
grafikkort: geforce 3 ti200 128mb ram
Avatar billede nopsen Ekspert
26. august 2004 - 18:32 #1
hvis du kan starte op i fejlsikret kunne det tyde på noget med driverne, prøv evt at geninstaller grafikkort-driverne.
Avatar billede ahave Nybegynder
26. august 2004 - 18:46 #2
Start i fejlsikret tilstand, gå ind i enhedshåndteringen.(højre klik på denne computer- vælg egenskaber-hardware-enhedshåndtering) Find dit grafikkort slet det og genstart. Når du så har genstartet, har du et standard grafikkort og skulle så gerne kunne se noget på skærmen. Genionstaller dit grafikkort og indstil din ønskede opløsning.
Avatar billede ahave Nybegynder
26. august 2004 - 18:47 #3
Det er nogenlunde det samme som nopsen har skrevet, bare lidt mere udpenslet.
Avatar billede wodkaman Nybegynder
26. august 2004 - 18:57 #4
COOL NU VIRKER LORTET....!!!!

Eksperten RULEZ !!!!
Avatar billede wodkaman Nybegynder
26. august 2004 - 18:59 #5
hvordan giver jeg point
Avatar billede ahave Nybegynder
26. august 2004 - 19:01 #6
Makér navn/e tilknyt eventuel en kommentar og tryk send.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. august 2004 - 20:31 #7
bed dem du synes der skal ha points om at lægge et svar, hvis du synes de skal deles, markerer du begge "svarere" og accepterer, så bliver de automatisk fordelt imellem os :)
Avatar billede ahave Nybegynder
26. august 2004 - 20:34 #8
Svar fra mig, hvis jeg er en af dem.
Avatar billede ahave Nybegynder
26. august 2004 - 20:34 #9
Og her kommer det så.