Avatar billede varmhund Nybegynder
26. august 2004 - 16:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Service pack 4

Hej

Ville gerne have service pack 4 til win2k på en cd, ikke i den "pakket" fil man kan hente som network install. Men service pack 4 udpakket. så man er fri for at pakke den ud hver gang man skal installere.

Jeg har prøvet at tage alle de filer som pakkes ud i en temp mappe når man køre Service pack 4. Men den siger der mangler nogle filer.
Avatar billede ostereje Nybegynder
26. august 2004 - 16:20 #1
Har du vis skjulte filer og mapper til?
Avatar billede varmhund Nybegynder
26. august 2004 - 16:21 #2
ja har slået det til
Avatar billede ostereje Nybegynder
26. august 2004 - 16:26 #3
Også system-filer?
Avatar billede ksoren Nybegynder
26. august 2004 - 16:35 #4
Nu ved jeg ikke om det hjælper dig, men så vidt jeg husker, kan man pakke den ud manuelt med winrar (som alle fornuftige mennesker alligevel har installeret)..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. august 2004 - 16:41 #5
Pak den ud med Winzip - ser ud til at virke...
Giver ~130Mb / 1645 filer / 20 mapper
Avatar billede screem_brille Novice
26. august 2004 - 17:08 #6
i en command prompt: servicepack filename -x (altså f.eks sp4.exe -x ) så vil den spørge dig hvor du vil have dem udpakket til, men hvorfor ikke bare lave en slipstreamet SP install skive ? så er filerne opdateret og er ready 2 use efter install af windows.
Avatar billede varmhund Nybegynder
26. august 2004 - 17:27 #7
Vil prøve det af... imorgen :D
Avatar billede serverservice Praktikant
26. august 2004 - 18:42 #8
Det er lidt underligt for min sp4 ligger i en samlet exe fil? så skal du bare brænde den.
Avatar billede varmhund Nybegynder
27. august 2004 - 19:10 #9
tak for hjælpen brugte screem-brille's løsning. så kast et svar
Avatar billede screem_brille Novice
30. august 2004 - 01:09 #10
det er hermed gjort ;)