Avatar billede kaad15 Nybegynder
26. august 2004 - 14:11 Der er 1 kommentar

PDA programmer/sjov

Jeg har lige fået en pda, og har lyst til at lave nogle sjove ting med dem.

Er der nogle der har nogle sjove ting som man kan lægge derind. Som f.eks. nogle sjove programmer.

Jeg har på mircosofts hjemmeside fundet nogle theams som jeg heller ikke ved hvordan man installere.

Nogen der kan hjælpe mig med dette.
Avatar billede leifleif Nybegynder
26. august 2004 - 17:18 #1
Nu skriver du ikke hvilken type PDA du har fået, men på http://www.freewareppc.com/ kan du helt sikkert finde guf til at fylde den op med. Der findes mange andre sites med freeeware.
God arbejdslyst

Leif B.