Avatar billede soloman Nybegynder
26. august 2004 - 00:35 Der er 5 kommentarer

Nogen Kiss-spiller der kan det hele?

Jeg er ude efter en DVD-spiller der har TV-tuner og harddisk, og således kan opptage TV-programmer. Jeg kan godt li' KiSS muligheder for nettverkstilknytning, men den skal være trådløs.

Efter hvad jeg kan finde ud af kan man få KiSS-spillere der har TV-tuner og harddisk ELLER trådløs og harddisk - men altså ikke alle 3 samtidig.

Er det noget jeg ikke har oppdaget?

Og - er det muligt at overføre et opptaget TV-program fra KiSS-spillerens HD til en PC?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. august 2004 - 01:00 #1
Denne skulle gerne have TV-tuner, harddisk og netkort:
http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=48056

Ja når du har optaget et program ned på harddisken forbinder du jo blot til den fra din computer og henter filerne over på computeren.
Avatar billede tmoller Nybegynder
26. august 2004 - 07:39 #2
Kig på Asus Digimatrix - måske det er noget for dig.
http://uk.asus.com/prog/spec.asp?m=DiGiMatrix&langs=11
Jeg havde samme krav som dig og købte en digimatrix. Det virker fint nok, men jeg har siden valgt en anden løsning - Men derfor kan det jo godt være at den passer dig ! Min er nu til salg på DBA.
Avatar billede soloman Nybegynder
26. august 2004 - 10:11 #3
jakobclausen: Jeg kan ikke se at den har trådløs - kun RJ45
tmoller: meget spennende, men lidt dyr.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. august 2004 - 10:32 #4
Ja undskyld, men det er vel noget man selv kunne lave
Avatar billede tmoller Nybegynder
26. august 2004 - 11:17 #5
Øh - den er billigere end kiss´en ???
+ kan meget mere.