Avatar billede klynken Nybegynder
25. august 2004 - 23:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

NEC ND-2500 laver konstant fejlbrændinger

Hej
Har lige købt en NEC ND-2500 dvd+r/+rw/-r/-rw 8x dvd.
Mit problem er desværre, at den konstant laver fejlbrændinger. Jeg bruger dvd shrink 3.2, og den brænder også fint færdigt før den tilsidt skriver at den er mislykkedes. Har også prøvet med andre programmer, men problemet bliver ved.
Jeg har sikret mig at drever sidder som sec. master, og har downet det nyeste firmware jeg kunne finde, så jeg ved sgu ikke lige hvad jeg skla gøre.
Håber at en her kan give mig lidt hjælp
Avatar billede johnbf Praktikant
01. september 2004 - 13:01 #1
Prøv at købe nogle andre dvd skiver, af andet mærke
evt. datawrite hos nierle til kun ca. 2,60 pr.stk. de er udemærket
Avatar billede norbert Nybegynder
01. september 2004 - 17:43 #2
Hvis du brænder direkte fra dvd-shrink, kan det godt give de problemer du omtaler. Prøv at brænde direkte fra dit brænderprogram.
Jeg er enig med johnbf om, at det måske kan være dine skiver. Dog vil jeg bruge et dyrere mærke som verbatim, de koster godt nok ca. 7 kr. men de virker hver gang. Ikke en eneste har jeg brugt som frisbee - endnu. :-) Og 7 kr. er jo billigt i forhold til videobånd. Et 4-timers videobånd koster - stadig - ca. 50 kr. :-)
Avatar billede klynken Nybegynder
01. september 2004 - 21:34 #3
Har sendt lortet retur, og de mente også at den var defekt. Nu vil de sende mig en 2510a i stedet. Elelrs tak for rådene
Avatar billede norbert Nybegynder
01. september 2004 - 21:35 #4
:-)
Avatar billede kick Nybegynder
01. september 2004 - 21:37 #5
Ja godt jeg har min Plextor brænder den brænder alt uden problem.

Men ellers kan du prøve med et andet medie
Avatar billede klynken Nybegynder
04. august 2011 - 10:38 #6
lukket