Avatar billede ixma Nybegynder
25. august 2004 - 21:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Downoad filmklip fra site

Hej drenge,

Jeg har et password, som jeg har været dum nok til at købe, til et pornosite. Filmene er fede, men det er den store skuffer, at de åbner i en skærm på selve siden, og at man ikke kan save på disk.

Er der en der kan hjælpe?

De åbner ikke i mediaplayer, realplayer, quicktime osv. De åbner bare i en lille side.

Har prøvet at downloade 200 programmer, men de er vist alle beregnet til at save fra stream, der popper op i mediaplayer osv.

Håber meget på hjælp - hvis jeg er det forkerte sted, så vær sød at fortæl mig det - det her lød som den tætteste kategori.
Avatar billede pureshit Nybegynder
25. august 2004 - 22:51 #1
Dette kan måske hjælpe.
Først og fremmest: når klippet bliver afspillet på siden, kan du så højreklikke og vælge egenskaber? Hvis du kan, skulle du gerne nederst kunne se stien på filen (også selvom den bliver streamed)
Dernæst: hent og installer http://www.wmrecorder.com/download2.php
Der er vist en begrænsning på hvor meget den kan optage, da den ikke er registreret - det må du selv finde en løsning på :)
Start derefter programmet, vælg URL mode, smæk linket inde og tryk record. Så skulle den gerne optage klippet, dog i 1:1

//pureshit
Avatar billede ixma Nybegynder
26. august 2004 - 14:57 #2
Tak for svaret. Fandt dog selv ud af det hurtigt efter jeg havde postet. Løsningen jeg fandt var netop den du beskrev - bortset fra at programmet jeg fandt hedder noget andet, som jeg ikke lige kan huske på stående fod. Men det har ingen tidsmæssige begrænsninger, så det er toppen.

Men tak alligevel.
Avatar billede fjensen Nybegynder
09. september 2004 - 12:46 #3
Hvis du kommer i tanke om hvad det hedder vil jeg da gerne vide det.
Avatar billede jesper_hc Nybegynder
10. september 2004 - 13:48 #4
Jo tak