Avatar billede rasmusfakse Nybegynder
25. august 2004 - 17:45 Der er 6 kommentarer

Hver gang jeg prøver at logge på chat, netbank osv. lukker den ie

Hej experter ...

Hver gang jeg prøver at logge på chat, netbank osv. lukker den ie... Har lige snakket med en hotline, han sagde jeg skulle prøve at slette ie og installere det forfra, har jeg gjort og det hjalp intet....

Kunne være rigtig rart med et hurtigt svar :-)

Mvh Rasmus G.
Avatar billede junez_hansen Nybegynder
25. august 2004 - 17:56 #1
Prøv at skrive regsvr32 urlmon.dll inde i" kør".....det ka være det virker
Avatar billede rasmusfakse Nybegynder
25. august 2004 - 18:05 #2
Nej virker ik ... har allerede prøvet den....
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
25. august 2004 - 18:43 #3
Har du opdateret dit styresystem, evt kørt en filvedligeholdelse? Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow. Din Windows cd skal være i drevet mens du foretager denne kommando, og mellemrummet mellem sfc og / skal være der.
Prøv at foretage en virusscanning til sidst.
Avatar billede resist Nybegynder
25. august 2004 - 21:10 #4
Vi kan jo prøve at se, om der er noget ”snavs”, som forårsager dit problem.

Hent Spybot og HijackThis:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer og genstart.

Derefter kører du Hijackthis > Scan > Save log. Kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, vi skal nok hjælpe med at tyde loggen.
Avatar billede rasmusfakse Nybegynder
26. august 2004 - 12:55 #5
Har fundet problemet, var mit javasun som ødelagde det hele ....
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. august 2004 - 19:14 #6
rasmusfakse> tak for tilbagemeldingen:)