Avatar billede rikard32 Nybegynder
25. august 2004 - 16:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Japansk spil, men kan ikke installere

Hejsa.
Jeg prøver at installere et Japansk spil, men får en error, som hedder 1155 og så en masse som ikke giver noget mening.
Hvad kan jeg gøre for at få det installeret.?
og måske ændret sprog
Avatar billede spine Nybegynder
25. august 2004 - 17:02 #1
prøv at lave din tastatur layout om...det kan vlre det der får den til at stå af... i kontrolpanel - region og sprogindstillinger
Avatar billede junez_hansen Nybegynder
25. august 2004 - 18:07 #2
Det er fordi du skal have fat i en japansk sprog pakke.....Den er nok til at finde på windiws.com
Avatar billede rikard32 Nybegynder
25. august 2004 - 23:37 #3
Kommet lidt videre, men nu kommer den op med 1208:Japanese #¤"#¤#ANSI!"#"#!" også videre, det eneste jeg kan få fat i.?
Nogle forslag.?
Avatar billede rikard32 Nybegynder
14. maj 2006 - 20:11 #4
oki