Avatar billede miss-g Seniormester
25. august 2004 - 16:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der med de pop-up reklamer?

Jeg åbner Eksperten, og skal lige til at trykke på "LOG IND" - men hov, der kommer en reklame imellem, som jeg går ud fra at jeg trykker på..?

Nå, men så skal jeg sætte markøren i feltet med brugernavn, og igen - en reklame kommer imellem, og jeg får vist trykket på den igen.

Jeg har en eller anden idé om at det er bevidst at I har placeret reklamer lige der hvor man skal trykke med musen?

Rækkefølgen passer, tiden passer og placeringen er vist ikke tilfældig.

Nogen der har kommentar til det?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
25. august 2004 - 16:28 #1
Brug pop up blocker.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
25. august 2004 - 17:28 #2
http://toolbar.google.com/

Den er gratis og god, men bemærk det er kun den engelske version som har POP UP blocker
Avatar billede rasmusfakse Nybegynder
25. august 2004 - 17:48 #3
Download det nye icq..
www.icq.com
Har også popup blocker ..
Avatar billede miss-g Seniormester
25. august 2004 - 18:05 #4
Tak - men jeg efterlyser ikke et program som stopper pop-up reklamer.

Synes bare det er lusket at placere nogle reklamer, hvor man ikke kan undgå at klikke på dem?  Men måske gælder klikket ikke, for man bliver jo ikke videre stillet til en hjemmeside.

Kunne bare godt tænke mig at vide om det er bevidst at de popper up, lige der hvor jeg skal klikke?
Avatar billede miss-g Seniormester
26. august 2004 - 00:35 #5
Hm, tror ikke alle de mænd forstår en kvinde *G*
Avatar billede roenving Novice
26. august 2004 - 11:19 #6
-- og jeg ville overhovedet ikke blive overrasket, hvis International DataGroup havde grimme tanker om at forøge deres reklamesalg på den måde ...

-- men en kombination af en popup-blokker, en ad-blokker og pro-medlemslab gør det nogenlunde udholdeligt at surfe på Eksperten ...

Så egentlig tror jeg godt 'alle de mænd' forstår, hvad du mener, men de har zq nok resigneret (ligesom jeg !-)
Avatar billede rasmusfakse Nybegynder
26. august 2004 - 12:59 #7
Avatar billede melange Nybegynder
29. august 2004 - 01:40 #8
*host* http://www.switch2firefox.com/whyswitch/ *host*

og hvis du også vil slippe af med reklamerne henter du bare Adblock: http://update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=10