Avatar billede djondjoe Nybegynder
25. august 2004 - 15:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bedre editor en Visual Studio til VB6?

Findes der en bedre editor til VB6 end Visual Studio? Det irriterer mig, at man ikke kan scrolle deri. Herudover er den seneste MSDN man kan integrere deri fra Oktober 2001, hvilket ikke just er up to date og ikke indeholder alle metoder osv.
Avatar billede martin_moth Mester
26. august 2004 - 08:55 #1
Kan man ikke scrolle deri?

Hvad mener du?
Avatar billede djondjoe Nybegynder
26. august 2004 - 09:00 #2
at man med sit hjul på musen ikke kan scrolle op eller ned.
Avatar billede sjh Nybegynder
26. august 2004 - 20:37 #3
Jeg havede samme problem.. men en ven sage at jeg skulle prøve:
http://www.softwarepatch.com/utilities/logimouse.html

og nu virker min scroll i vb..
Avatar billede djondjoe Nybegynder
27. august 2004 - 10:09 #4
Hmm men min mus er en Microsoft mus. Så virker det vel ikke??
Avatar billede martin_moth Mester
27. august 2004 - 10:29 #5
Ideen er nok, at en ny driver kan gøre forskellen
Avatar billede sjh Nybegynder
27. august 2004 - 14:35 #6
Alle de mus jeg har slidt op har altid virket med logitech driver.. men om microsoft mus virker med den ved jeg ikke.. men du kunne jo prøve.. ellers kan du jo altid uninstall den igen..
Avatar billede djondjoe Nybegynder
28. september 2004 - 16:21 #7
lukker