Avatar billede lbedb Nybegynder
25. august 2004 - 09:04 Der er 2 kommentarer

Søge og redigerings kode i asp, til en acces database

Jeg har lavet et node arkiv i access, hvor man kan se placering, titel, arrangør, komponist, og andre forskellige ting. Meningen var så at jeg ville lave en .asp side som man kunne bruge når man ville søge, oprette og ændre i databasen. Men da jeg ikke er den helt vilde .asp nørd og har læst en masse toturials uden at komme videre med det, tænkte jeg om en herinde kunne lave denne side til mig hvis jeg sendte databasen. Det eneste den skal indeholde er et søge felt som man kan søge i hele databasen med og få et resultat og så en side som kan ændre og oprette poster.
- Håber i kan hjælpe.
Avatar billede keysersoze Guru
25. august 2004 - 10:13 #1
jeg tror at du skal være mere end heldig for at finde en der vil lave det for dig - tror du har betydelig større chance for hjælp hvis du selv går i gang og så ellers spørger når du støder ind i problemer.

Følger du de tutorials herfra - http://www.html.dk/tutorials/asp/ - burde det dog være forholdsvis lige til :)
Avatar billede lbedb Nybegynder
25. august 2004 - 10:47 #2
Ja, havde nok på fornemmelsen at en ville skrive den kommentar. Problemet er at (som jeg os skriver første gang) har været i gang men kan ikke få det til at fungere på nogen måde da jeg slet ikke fatter asp el. html sproget. Defor håbede jeg at en ville hjælpe en fastlåst musiker (og ikke computer nørd) til at få det til at virke. ja har kigget på de toturials på html.dk men de siger mig ingenting. Jeg er da også villig til at give alle mine points væk, hvis nogen kunne lave den side til mig.