Avatar billede rhondaharris Nybegynder
24. august 2004 - 22:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Runde hjørner i en tabel

Jeg har set at man uden brug af grafik kan lave runde hjørner i en tabel? Er der nogen der har noget info på dette eller en super hurtig måde til det?
Avatar billede dark-devil Nybegynder
24. august 2004 - 22:45 #1
Det er ikke noget man laver det er jo en bg de har lavet i paint feks.
Avatar billede knudgert Nybegynder
24. august 2004 - 23:02 #2
I Mozilla/Firefox/Netscape kan du bruge moz-border-radius i dín css, til brug i andre browsere er det ikke muligt (endnu).
http://www.blooberry.com/indexdot/css/properties/extensions/nsextensions.htm
Avatar billede roenving Novice
25. august 2004 - 07:28 #3
-- og lige en lille tavetosse: -moz-border-radius ...
Avatar billede basementjack Nybegynder
25. august 2004 - 10:13 #4
Der er en hurtig måde at gøre det, dog med grafik.. Kig nederest her http://www.vortex-webdesign.com/help/table_tricks.htm
Avatar billede rhondaharris Nybegynder
26. august 2004 - 15:23 #5
Jeg har besluttet at gøre det i grafik og så med en bg i tabellen. MEN jeg har ikke noget erfaring med grafik programmer andet end jeg kan komprimerer billeder :-(

Nogen der kan hjælpe med sådan et bg til en tabel?

width 700px x height 125px med sort kant i 2 pixel
BGfarve skal være #F5F800 (Ja den er gul)

Håber ikke jeg forlanger for meget ;-)
Avatar billede basementjack Nybegynder
26. august 2004 - 18:54 #6
Noget i denne stil : http://www.jakobj.dk/532726.jpg
Avatar billede rhondaharris Nybegynder
27. august 2004 - 09:06 #7
Basement SMUKT! Smid et svar så får du lige nogle points!

Rhonda
Avatar billede basementjack Nybegynder
28. august 2004 - 09:19 #8
SVAr.. :)