Avatar billede sniper_12 Nybegynder
24. august 2004 - 20:21 Der er 2 kommentarer

Sætte billede ind hvis ny fil

Er det muligt at lave en lille script i html som, sætter et billede ind hvis en fil er blevet opdaterede, altså den tjekker datoen på filen og smider så et billede ind som eks. kunne være et hvor der stod NEW i. billede skal kun være der i 2-3 dage og så forsvinde af sig selv.
Avatar billede arkain_ Nybegynder
24. august 2004 - 22:04 #1
Ikke hvis du kun vil bruge HTML
Avatar billede sniper_12 Nybegynder
24. august 2004 - 22:13 #2
Nej det tænkte jeg nok, jeg har et scipt som kan gøre det men det er i php. Det er for de jeg bruger Geeklog til min hjemmeside, og der er det nemmest at lave kasserne i html, det kan dog godt laves i php, jeg er bare ikke lige så skarp til det, for så skal det tilføjes i en anden fil og så hentes ved en komando.